Goedendag alle,
Na een tijdje al op het motor-forum hebben rondgehangen te hebben zal ik hier mijn project ook maar ff neerzetten.
Na vroeger al Zundapp gereden te hebben, kwam ik op internet het Zundapp-Forum tegen, en de liefde voor deze brommer herleefde weer.
In 2005 heb ik mijn zundapp in Eindhoven gekocht voor een prikkie, want deze stond al 3 jaar buiten stil.
Nadat ik hem heb opgeknapt, zag hij er zo uit:
Niet gek he
Sindsdien rij ik echt dagelijks met die dapp, en ook overal naartoe, voor deel te nemen aan diverse toertochten.
Ik rij elk jaar zo rond de 7000 km, niet gek voor een brommer.
Maar omdat je aan snelheid gewent raakt, en het is 2-takt, ging hij ook steeds harder lopen.
Toen heb ik er een KS80 blok gekocht, het voordeel hiervan is lekker laagtoerig, genoeg koppel onderin(voor een brommer) en klauwgeschakeld.
Dit rijdt heerlijk, maar omdat er ook politie rondrijdt, met rollerbanken, en omdat ik al veel geld in mijn dapp had gestoken, had ik geen zin om hem af te geven.
Dus heb ik in 2007 mijn motorrijbewijs gehaald, en toen ben ik begonnen met ombouwen.
Omdat ik iemand meerdere malen had geholpen met zijn dapp, kreeg ik voor de nope een KS80 frame met papieren.
Dit frame heb ik gestraald en gespoten.
Heb daar alleen geen foto van.
Maar ik heb dit project moeten doen in mijn garage, dus niet erg veel ruimte
Maargoed tijd voor Foto's van het strippen.
Tot zover het strippen, meerdere foto's en updates volgen spoedig
Na een tijdje al op het motor-forum hebben rondgehangen te hebben zal ik hier mijn project ook maar ff neerzetten.
Na vroeger al Zundapp gereden te hebben, kwam ik op internet het Zundapp-Forum tegen, en de liefde voor deze brommer herleefde weer.
In 2005 heb ik mijn zundapp in Eindhoven gekocht voor een prikkie, want deze stond al 3 jaar buiten stil.
Nadat ik hem heb opgeknapt, zag hij er zo uit:
Niet gek he
Sindsdien rij ik echt dagelijks met die dapp, en ook overal naartoe, voor deel te nemen aan diverse toertochten.
Ik rij elk jaar zo rond de 7000 km, niet gek voor een brommer.
Maar omdat je aan snelheid gewent raakt, en het is 2-takt, ging hij ook steeds harder lopen.
Toen heb ik er een KS80 blok gekocht, het voordeel hiervan is lekker laagtoerig, genoeg koppel onderin(voor een brommer) en klauwgeschakeld.
Dit rijdt heerlijk, maar omdat er ook politie rondrijdt, met rollerbanken, en omdat ik al veel geld in mijn dapp had gestoken, had ik geen zin om hem af te geven.
Dus heb ik in 2007 mijn motorrijbewijs gehaald, en toen ben ik begonnen met ombouwen.
Omdat ik iemand meerdere malen had geholpen met zijn dapp, kreeg ik voor de nope een KS80 frame met papieren.
Dit frame heb ik gestraald en gespoten.
Heb daar alleen geen foto van.
Maar ik heb dit project moeten doen in mijn garage, dus niet erg veel ruimte
Maargoed tijd voor Foto's van het strippen.
Tot zover het strippen, meerdere foto's en updates volgen spoedig