Ducati 750S 2003

bliksem

Die hard MF'er
19 jun 2006
950
0
Omschrijving:
Bouwjaar 2003
Aantal KM: 8.400
Kleur: zwart-mat

LET OP Prijs: 5.000 €

Beurt gehad en helemaal klaar voor volgend seizoen. Altijd binnen gestaan. Nooit in winter bereden. Motor staat momenteel binnen op de stalling.


*Open Ducati Performance high-mount uitlaten (titanium)
*Mono kap
*Grijze racevlakken (special paint work)
*Nieuwe accu
*Stalen remleidingen

Voor meer info en telnr even een mailtje sturen: vauwau@gmail.com

dsc00077pd3.jpg


dsc00185hd5.jpg


dsc00184pz6.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Nee nee nee niet stoppen! ;) Ben nu rustig aan het kijken voor een 749 vanaf 2004/5 of een 999. Maar eerst deze kwijt. :)
 
Nee nee nee niet stoppen! ;) Ben nu rustig aan het kijken voor een 749 vanaf 2004/5 of een 999. Maar eerst deze kwijt. :)

nog ff geduld hebben ;)

die nieuwe 848's gaan straks als warme broodjes over de toonbank :Y

dan struikel je straks over de 749's in de showrooms _O-


die specialpaint van je staat erg gaaf btw ;)

sucses met de verkoop!
 
Daar heb je ook best gelijk in. Nou heb je me wel aan het denken gezet. Zal ik ook dan maar voor een 848 gaan? Hmmm groot kans. Ziet er namelijk best VET uit plus dat vermogen en gewicht verhouding is helemaal niet verkeerd.
 
Daar heb je ook best gelijk in. Nou heb je me wel aan het denken gezet. Zal ik ook dan maar voor een 848 gaan? Hmmm groot kans. Ziet er namelijk best VET uit plus dat vermogen en gewicht verhouding is helemaal niet verkeerd.

you're welcome ;)

wel een witte kopen dan he O-) .....dan zie ik hem vanzelf wel weer terugkomen in V&A na een paar jaar ;)

als ik jouw was ging ik eens naar de Ducdealert en ze maar eens een offerte laten opstellen met jouw 750 als inruilert :)

en vraag dan meteen wat ze voor korting geven als je niks inruilt, daar zit vast nog wel een stukje voordeel in voor je.

Dat geld wat je zo bespaart kun je gebruiken om van de 750 de vraagprijs naar beneden te gooien waardoor je deze misschien sneller kan vekopen?

:W

teaser:

Ducati848.jpg
 
Nee jo Duc is geen fiets voor jou, zeker niet als je BMW bent gewend... :P :P :P
 
Ik heb wellicht interesse maar waar zou ik eventueel de motor kunnen bekijken?

En ben jij de eerste eigenaar? Onderhoudsgegevens?

Alvast bedankt.
 
K ben de tweede eigenaar, boekje aanwezig, te bezichtigen in Rotterdam.
 
Mensen dit is echt weinig geld voor een apparaat in zo'n staat!!

Mooie bike man, onbegrijpelijk datie nog te koop staat. Tis niet mijn segment maar anders...
 
Mensen dit is echt weinig geld voor een apparaat in zo'n staat!!

Mooie bike man, onbegrijpelijk datie nog te koop staat. Tis niet mijn segment maar anders...

Ik snap het ook niet. Maar ja vanaf maart denk ik dat ik groot kans heb om 'm makkelijk te verkopen.
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan