Enduro rijders deel III

Hoort dit in Offroad /SM, of in regionaal ?

  • Ja, absoluut in Offroad / SM

    Stemmen: 37 84,1%
  • Nee, in regionaal.

    Stemmen: 3 6,8%
  • Who cares?

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
1
Vlagtwedde
Titel is bedoeld als herkenbaarheid, niet als regio gebonden deelname!!

Daar het oorspronkelijke topic al ouder is dan de meeste andere.....nogmaals ene poging!!

Een topic bedoeld voor crossers uit deze omgeving EN alle andere crossers / gebruikers die willen reageren!!!

Kortom, geen enkele reden voor een moderator om te bewijzen dat zijn gevalletje het grootst is, maar graag in Offroad/SM laten staan!
 
Laatst bewerkt:
Moderators zijn er voor ons en niet andersom!

Slotje is 1 ding, maar beetje tekst en uitleg enerzijds en begrip anderzijds is niet meer dan fatsoenlijk..
 
Moderators zijn er voor ons en niet andersom!

Slotje is 1 ding, maar beetje tekst en uitleg enerzijds en begrip anderzijds is niet meer dan fatsoenlijk..

Voeg ff een poll toe in je openingspost Mario,

Je weet waar ik op stem: Alle off/allroad/sm toestand hier houden.

In de andere topics kijk ik alleen maar als ik me verveel, en denk met de rest van de O/A/S gebruikers! :Y
 
Ik was hem ook al kwijt uit de lijst. Maar nu begrijp ik waarom hij niet meer te vinden was.
Nu maar hopen dat dit topic niet verplaatst wordt.

Richard
 
Hehe,

daar is die weer!
ik heb gestemd hor!;)
en ja, ben ook wel benieuwd hoe de baan er bij ligt mario? Wou zaterdag eerst nog komen, maar heb gewerkt.
 
Laatst bewerkt:
heb gestemd!
gewoon hier laten dit topic (en vergelijkbare topics) :Y
het nunspeet topic hebben ze ook al verpest :N

zoals eerder vermeld kijken de crossers alleen in het offroad gedeelte, en niemand heeft er last van toch? ik snap heel goed dat het forum onderhouden moet worden door de mods maar in goed overleg moet er toch iets te regelen zijn?
 
Laatst bewerkt:
heb gestemd!
gewoon hier laten dit topic (en vergelijkbare topics) :Y
het nunspeet topic hebben ze ook al verpest :N

zoals eerder vermeld kijken de crossers alleen in het offroad gedeelte, en niemand heeft er last van toch? ik snap heel goed dat het forum onderhouden moet worden door de mods maar in goed overleg moet er toch iets te regelen zijn?

Ja, want als je het dan geordend wil houden, laat het dan zoals het voorheen was.. :Y

Gewoon alles hier in Off/Allroads & SM, want dan hoef je niet één topicje wat misschien interessant is voor je uit te zoeken uit een lijst van 50 topics oid die totaal niet interessant zijn en gaat over lui die met een r1 samen willen gaan toeren.. (o.a. in Waar is wat te doen) -O-

Als sommige mods het nog niet weten: crossers en racers bij elkaar is hetzelfde als appelmoes met chocolade op 1 bord (of een appelpannekoek met joppiesaus)... :r en nee, dat is niet lekker en past niet bij elkaar ;)

Dus laten we die dingen niet door elkaar gooien :Y
 
Laatst bewerkt:
haha ok wist niet wat jullie gedaan hebben ;).
Heb je eventueel nu zondag tijd om me te helpen mario, ik haal vrijdag de rest van de onderdelen op.
 
crossers en racers bij elkaar is hetzelfde als appelmoes met chocolade op 1 bord (of een appelpannekoek met joppiesaus)... :r en nee, dat is niet lekker en past niet bij elkaar ;)

Dus laten we die dingen niet door elkaar gooien :Y


je kan ook overdrijven heh :+
 
mario gaan jullie dit weekend nog weer met de baan bezig?
Zou je misschien eens wat foto's kunnen make hoe het er in ligt, zou graag helpen maar moet de hele dag werken zaterdag '(
 
Op dit moment is het achterstuk 1 hele grote vijver. Daar gaan we deze week mee bezig. Zoals het er nu uitziet a.s. vrijdag. Als we dat er af hebben, dan kunnen we beginnen met de trekker en de shovel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan