1997 Yamaha YZF-1000R Thunderace 13000km

BobZuid

Rookie
26 jan 2006
6
0
Lisse
Te koop:

Yamaha YZF-1000R Thunderace uit 1997. Er staat slechts 13000km op de teller. Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor overgenomen bij 8000km. De eerste eigenaar heeft hem altijd in een garagebox gestald. Bij mij staat hij nu een jaar en drie maanden onder een afdak onder een motorhoes. Ik verkoop de motor omdat ik op kamers ga wonen en geld nodig heb om dit te financieren.

De extra's die ik erop gezet heb zijn:
BOS-oval sportdemper (met E-keur) met daarin een db-maker (voor extra geluid) en db-killer. De originele demper krijg je erbij.

Dubbel licht: twee brandende koplampen bij dimlicht ipv een. Deze lamp is op de juiste manier aangesloten op de HI-LO-schakelaar (dus niet doorgelust).

PRO-oiler: automatisch kettingsmeersysteem wat olie afgeeft naar rato van het aantal omwentelingen van het voorwiel. Hierdoor gaat een kettingset tot 4x langer mee en behoort kettingsmeren tot het verleden.

Andere informatie:
Er zitten Michelin Pilot Road-banden onder. Op de voorband zit slechts 3000km. De achterband heeft er 5000 km opzitten en heeft nog voldoende profiel voor nog eens 5000 km.

De motor loopt perfect en ziet er prachtig uit! De kleurstelling van de Ace is de meest zeldzame (in tegenstelling tot de blauwe / zwarte / bordeaux rode). Je hebt dus ook nog iets aparts! Je moet van goede huize komen wil je deze motor met 145 pk temmen. Tevens een goede motor voor lange mensen.

De vraagprijs is 4150,-

Voor reacties of andere vragen graag mailen naar:
Southcorner84@hotmail.com

p6203.JPG

p6204.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan