1e MF nacht-meeting vrijdag 15 augustus

OOooowww...pas op...overdag rijd KLPD voornamelijk in die S60 D5, snel zat..echt wel, maar 's nacht gebruiken ze vaak zelfs nog die "ouwe" 850 T5. Ga je een stevig dobber aan krijgen, zeker aangezien die gasten veel vaker "onder druk" topsnelheden rijden als de gemiddelde M-Fer..... (Appie-S. niet meegerekend dan he :+ )
Heel verschil of je hard rijd of dat je hard "MOET" rijden.
Topsnelheis Volvo S60 D5, handbak, 210 km/h
Topsnelheid Volvo 850 T-5 R, handbak 245 Km/h 0-100 6,7 sec.

O-) En dan moeten ze ons ook nog eerst es zien... :P
 
MAar waar zijn alle filmpje gebleven die vanuit de auto zijn gemaakt??? en de filpjes van het verzamelen? of zijn die allemaal mislukt :?

Zijn er nog mensen die mijn mooie LED-achterlichtje hebben gezien? 8-)
 
MAar waar zijn alle filmpje gebleven die vanuit de auto zijn gemaakt??? en de filpjes van het verzamelen? of zijn die allemaal mislukt :?

Zijn er nog mensen die mijn mooie LED-achterlichtje hebben gezien? 8-)


Filmpjes die Frederique gemaakt heeft worden @ the moment gefilterd,maar het grootste deel is mislukt omdat de nightvision functie kaduuk was.. :(
 
133.png


Iemand van het M-F :?
 
Omstreeks 02.37 is er een melding voor de KLDP geweest dat er een stuk of 8 motorrijders zouden zijn die in de buurt van Grijsoord bezig waren met een wedstrijdje.......zou erg hard gaan.... Jullie weten zeker van niets O-) :X :o
Ik denk niet dat wij het waren.. wij waren pas later weg toch??? en we waren met 5 man, is toch wel iets anders als 8... of maakten we zoveel kabaal? ;)
Misschien een ander groepje..
 
Ik denk niet dat wij het waren.. wij waren pas later weg toch???

Denk je zelluf ? Ik was iets eerder weg en rond 2:30 weer terug in Veenendaal. Ik zal dan rond 2:15 bij Grijsoord gereden hebben, dus als jullie een kwartier later weggingen kan het wel kloppen. Toch ?
 
Ik heb hem dit weekend ff bekeken op cam.

De beelden van de parkeerplaats zijn perfect,het ritje zelf heb ik alleen de eerste 5 minuten van gezien,maar het zag er aardig kijkbaar uit.

Nu moet alleen ff alles omgezet worden en op de host gegooid worden...:0

Enige probleem is dat ik haar nummer,msn etc niet heb en het dus steeds viavia moet doen of moet vragen als ik haar spreek in het weekend :P :+

Maar zal DEEMAN en DeathWish ff achter hun donder aanzitten dat zij haar ff bereiken voor het filmpje :P
 
Ennuh.................klaar :?
Nu begin ik Froggy toch te steunen!
Waar blijven de filmkes :?

Je wilt toch niet zeggen dat jullie de hele nacht voor jan lul onverantwoord hard hebben rondgekrost met dat koekblik ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan