1e Rotterdamse motormarkt

Leon!!

Die hard MF'er
21 mei 2007
644
2
Rockanje
http://www.hall6.nl/evenementen/motormarkt/

12310088_1064681983555602_6368757392105496263_o.png
 
Misschien zondag eens een kijkje nemen.
Alleen waarom is de "Rotterdamse" motormarkt niet in Rotterdam zelf?
 
ja dat snap ik ook niet hahaha, maar ach... wel weer leuk iets met motoren in de buurt
 
Misschien adres erbij zetten voor de mensen die niet weten waar het exact is.Kan het er zelf ook niet uit halen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien maar eens effe gaan kijken morgen. :)

Adres is idd niet heel duidelijk aanwezig...

Hall6

Einsteinweg 6
3208 KK spijkenisse
 
Als je gaat, er is weinig parkeerplaats voor koekblikken.

Best leuk, niet al te groot. Was binnen een uur wel uitgekeken. Veel Amerikaans spul (en dat is niet zo mijn ding).

Alleen die band die stond te spelen, had mijn oordoppen in moeten houden, tering wat stond dat hard (terwijl er niemand stond te luisteren....).
 
Als je gaat, er is weinig parkeerplaats voor koekblikken.

Best leuk, niet al te groot. Was binnen een uur wel uitgekeken. Veel Amerikaans spul (en dat is niet zo mijn ding).

Alleen die band die stond te spelen, had mijn oordoppen in moeten houden, tering wat stond dat hard (terwijl er niemand stond te luisteren....).

Was voldoende parkeerplek op het industrieterrein, maar je kon binnen 50 meter van de hal parkeren tot 500 meter (2 straten) verderop...
Het was in een (sport)hal, met een paar leuke stands met motoren en wat motorkleding, en veel HD motoren, paar Duc's, schadebedrijf en een barbier.
Maar die band stond binnen inderdaad veel te hard te spelen, liep er om 12.00 maar snel uit.

Leuk initiatief, maar hoop dat het later nog wat meer gevarieerder zal worden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan