• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

2 cillinder of 4 cillinder?

dave1978

MF veteraan
Lid geworden
10 nov 2008
Waarderingsscore
0
Ik ben redelijk nieuw in motorland *D

Ik hoor veel verschillende verhalen, de een wordt helemaal warm van een 2 cillinder en de ander van een 4 cillinder....

graag hoor ik reacties waarom jij nou juist voor een 2 cillinder hebt gekozen en niet voor de 4 cillinder, en natuurlijk ook andersom.

tnx voor de reacties...

utfs?

beide gehad beide wat voor te zeggen. Vind het nu wel fijn dat mijn 4pitter niet zo bokkerig en fel is onderin de toeren..

ook beide gehad, ligt eraan waar je van houdt.Twee cilinder vind ik een gaver geluid hebben en is onderin beestachtig.4 cilinder kan je veel langer doortrekken en heeft ook weer een heel ander geluid.Ik zou zeggen maak een testrit op allebei

V 4

Een beetje van beide

:P

Laatst bewerkt:
2 Cilinder is meer karakteristiek you love it or you hate it.

- Vanaf 2500 rpm tot 12000 heb je gewoon altijd vermogen tot je beschikking.
- Geluid is super!
- Funfactor. Meer belevenis op een 2 cilinder, laatst weer op een GSXR750 gereden. Erg leuke motor, stuurt 10x beter als de TLR maar hij is.... saaaaaaaaai.

Voorheen altijd 4 cilinder gereden maar sinds de TLR zweer ik bij een Twin

Mijn gevoel zegt dat een 4 makkelijker is om mee te beginnen...
deze heeft een iets relaxere vermogens afgifte onder in de toeren...

greotjes :]

Hier staat al heel wat zinnigs waar je wat aan hebt:
[TOPIC=154421/3/0/4,cilinder4,cilinder]2 of 4 cilinder?[/TOPIC]

[TOPIC=215754/3/0/4,cilinder4,cilinder]2 vs 4 cilinder[/TOPIC]

[TOPIC=12792/0/0/4,cilinder4,cilinder]Verschil twee- en viercilinders[/TOPIC]

[TOPIC=125056/0/0/4,cilinder4,cilinder]Cilinders[/TOPIC]

zijn er mnog wel meer. Altijd leuk om te lezen. Ik heb beiden gehad, beiden heeft wel iets, nu 800 cc tweepitter, ik wil niet anders meer!!

Mijn gevoel zegt dat een 4 makkelijker is om mee te beginnen...