2 juli

yups misschien toch maar wat vaker bij de knmv cup kijken,dan had ik geweten dat jij bij ons lag porky

\overigens ging roy er bij ons ook best hard af
 
yups misschien toch maar wat vaker bij de knmv cup kijken,dan had ik geweten dat jij bij ons lag porky

\overigens ging roy er bij ons ook best hard af
Ik ben nog wat onderdelen kwijt,zeker niks meer gevonden :?
Het zijn maar kleine dingen zoals plastic kuipruitboutjes en zo'n alu wieltje voor je achterbok.
Tja die fiets van Roy stond naast onze box en was er slechter aan toe.
Wie was jij dan,diegene waarmee ik stond te praten?
 
he pork gaat het weer een beetje ik hoorde dat je gaat trainen in oschersleben ga je me dan daar proberen te verslaan ???? O ja ik heb een week voor onze race nog een 6uurs race lijkt mij genoeg om die baan met mij ogen dicht te kunnen rijden mijn snelste tijd is 1.39,4 op mijn oude motor deze tijd gaat er aan met 2,5 sec sterkte pork #11 :]
niet zo fokken Gert,we zijn toch maatjes naast de baan!?
Jammer dat ik gevallen was,had graag nog een paar keer stuivertje gewisseld met je en dat de rondetijden dan lekker gingen zakken :+
Snelle Billy leest hier ook mee :o :o :o
@Billy:ik heb even geen tijd/mogelijkheid tot reply,wel geprint!
Ik kijk vannacht wel,stuur er nog even 1 zodat ik kan replyen,de andere zijn uiteraard verdwenen.
 
Roy ten Napel in de nationale gevallen :? Voorwieltje weg :?
Het was natuurlijk nat bij hun.
Heeft Roy een website :?
Nee, Roy heeft geen website,wel kun je kijken op www.racingteamermelo.nl Hij wilde dezelfde fout graag maken als zijn vader tijdens de laatste race ;)
Wel jammer hoor...hij reed van een 7e of 6e plaats naar voren en had net Danny de Boer ingehaald. Hij was op weg naar een derde plek, maar riskeerde teveel. Dit foutje kan hem best eens het kampioenschap hebben gekost..de laatste 3 races heeft hij totaal 7 punten gescoord...Ter Braake ligt nu best een stukje voor :}
 
roy die heeft aardig wat onderdeeltjes verspreid daar in de nationale.

maar goed zat dat steuntje voor een achterbok vast gelast aan je frame??

zo ja dan heb ik hem gezien, ik weet ook waar die nu is net als de onderdelen van roy liggen die nu in de vuilnisvak :(

belde villie net waar hij ze gelaten had, euhhhh weg gegooid zegt ie (doe ik daar me best voor om het te verzamelen voor hem )
 
oh en porky ik was die ene gozer met een grijs/zwart petje op en de jongste van de groep daar, ik zat er met ehm 3oude kerels en een vrouwelijke ehboster
en s'middags zaten we om de beurt op insturen nationaal te vlaggen
van de 5 die er gegaan zijn heb ik er 4 zien gaan toen ik stond te vlaggem dus .
 
oh en porky ik was die ene gozer met een grijs/zwart petje op en de jongste van de groep daar, ik zat er met ehm 3oude kerels en een vrouwelijke ehboster
en s'middags zaten we om de beurt op insturen nationaal te vlaggen
van de 5 die er gegaan zijn heb ik er 4 zien gaan toen ik stond te vlaggem dus .
En tijdens de lunch kwam je het rennerskwartier op met je NTV-tje met volle kuip en M_F sticker :?
 
Jep, das IKBENGEK!

Enneh, die onderdelen Pork, die hoor je gewoon aan je brommer te houden, dus nou niet gaan zitten zeuren :9
 
Jep, das IKBENGEK!

Enneh, die onderdelen Pork, die hoor je gewoon aan je brommer te houden, dus nou niet gaan zitten zeuren :9
jaja maar het verbaast me toch wel wat er allemaal in zo'n bocht ligt!
Op Eemshaven al die uitlaatsensor........ik denk dat ik volgende keer mijn portofoon maar eens meeneem O-)
 
En tijdens de lunch kwam je het rennerskwartier op met je NTV-tje met volle kuip en M_F sticker :?

bijna goed ik heb een Hawk de ketting aangedreven versie en een stuk lichter kwa gewicht ;)

ja MF sticker duidelijk aan wezig op de plaat incl
de nickname op de kuipruit (en die van mijn vriendin ook)
 
oh en porky ik was die ene gozer met een grijs/zwart petje op en de jongste van de groep daar, ik zat er met ehm 3oude kerels en een vrouwelijke ehboster
en s'middags zaten we om de beurt op insturen nationaal te vlaggen
van de 5 die er gegaan zijn heb ik er 4 zien gaan toen ik stond te vlaggem dus .

Ben op m'n bek gegaan op National in de regen :(
heb je nie gezien
 
Ha meiden,weer terug?
En...was het gezellig,oftewel nog lekker "gescoord"?

Het was super gezellig.

Afbeelding%20015.jpg


En "scoren'... Tja, aan dat soort dingen doen wij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan