2 nieuwe Zijspanrijdsters in Aantocht

eeej, gefeliciteerd *O* *O*
Gauw aanmelden op MF nu?

Kheb wel nog wat staan maar dat is meer een soort bult van dozen en losse troep.
:/ :')
 
Laatst bewerkt:
Het duimen heeft geholpen :Y

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

en dat de eerste Keer :Y


*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Heeft er, toevallig, iemand een betaalbare 25KWtje staan.
Gefeliciteerd!!!!! *O* *O*
Waarschijnlijk gaat er hier een MZje uit (al dan niet met zijspan). Alleen het (sub)frame is ingekort zoals je weet.
 
Het geluid was erg goed,
ik kon voelen dat de motor onder mij draaide (dat heb je niet bij een les motor).
Ook kon ik met mijn voeten bij de grond, dat is natuurlijk erg belangrijk bij de verkeerslichten.
De kleur is verschrikkelijk, maar genoeg verf in de schuur om er een regenboog van te maken.
Dochter van Bachus :]
 
Het geluid was erg goed,
ik kon voelen dat de motor onder mij draaide (dat heb je niet bij een les motor).
Ook kon ik met mijn voeten bij de grond, dat is natuurlijk erg belangrijk bij de verkeerslichten.
De kleur is verschrikkelijk, maar genoeg verf in de schuur om er een regenboog van te maken.
Dochter van Bachus :]

En? Ga je hem kopen? Wegenbelastingvrij *D

Ohja en zelf effe een account aanmaken natuurlijk :Y
 
En? Ga je hem kopen? Wegenbelastingvrij *D

Ohja en zelf effe een account aanmaken natuurlijk :Y

Ja zij heeft hem gekocht morgen halen wij de Motor op en dan wort het KMters maken ;)
Ik heb zelf ook een Proefrit gemaakt en er valt niets op af te dingen, alles werkt perfect.
 
Het geluid was erg goed,
ik kon voelen dat de motor onder mij draaide (dat heb je niet bij een les motor).
Ook kon ik met mijn voeten bij de grond, dat is natuurlijk erg belangrijk bij de verkeerslichten.
De kleur is verschrikkelijk, maar genoeg verf in de schuur om er een regenboog van te maken.
Dochter van Bachus :]

Gefeliciteerd, volgens mij is zo'n FT een leuke brommer :}

jullie kunnen wel een spuiterij beginnen, de GW: rood, de vibrato: geel en de brommer van M weer een andere kleur.
dat wordt nog een drukke winter.

ga eerst maar eens lekker toeren, die kleur kan van het voorjaar ook nog,
 
Terug
Bovenaan Onderaan