Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
even een vraagje.
als je zuiger op bdp staat,moeten dan je spoelpoorten vrij zijn?
[afbeelding]
of zo dicht?
[afbeelding]
anders ga ik me zuigertje even bewerken
in welk opzicht dan?
kwa inlaat,of bij de poorten?
anders ga ik deze ook nog een beetje bewerken.
kheb me carter ook al aangepast
[afbeelding]
Die 2e zuiger heeft veel te kleine gaten aan de zijkant voor de spoelers,
die 2e eigenlijk ook ,maar komt aardig in de buurt,ideaal is als die inhammen
net zo breed zijn als de inhammen van de cilinder.
Nu is 1 zuigerveer ook weer beter als 2.
FF wat speurwerk verricht ,de eerste zuiger is een standaard Mito zuiger ,waar aan
gerommeld is,de 2e is een high performance zuiger voor een Mito, dan zou de
2e toch de beste moeten zijn,dus die gebruiken.
Die 2e zuiger heeft veel te kleine gaten aan de zijkant voor de spoelers,
die 2e eigenlijk ook ,maar komt aardig in de buurt,ideaal is als die inhammen
net zo breed zijn als de inhammen van de cilinder.
Nu is 1 zuigerveer ook weer beter als 2.
FF wat speurwerk verricht ,de eerste zuiger is een standaard Mito zuiger ,waar aan
gerommeld is,de 2e is een high performance zuiger voor een Mito, dan zou de
2e toch de beste moeten zijn,dus die gebruiken.
Kijk eerst maar eens hoe het loopt met deze zuiger ,teveel aan een zuiger
veranderen kan ook vermogen kosten ,ook kan je de zuiger daardoor zover
verzwakken dat hij denkt doe het zelf maar ,met motorschade als gevolg .
Als je geen verstand heb van 2takt tuning,dan kan je je tunings caperiolen beter
beperken tot het alles netjes pas maken en bramen weghalen.
Buiten dat,ga je op een geven moment zoveel vermogen uit zo,n blokje halen
dat je krukas teveel belast word en de motor alleen nog maar bij heel hoge toerentallen
vermogen wil leveren,zodat de motor alleen nog maar op een circuit bruikbaar is,om een
motor echt betrouwbaar te tunen ben je er met alleen een ander cilindertje niet,je zal
alles moeten aanpakken,zoals een versterkte krukas,andere uitlaat,carburateur,ook
is het de vraag of de versnellingsbak het extra vermogen aankan.
Dan kan je de Mito beter ombouwen en er een RD350 blok inhangen
[afbeelding]
[afbeelding]