Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2 vraagjes over Gsx-r

Nightbat®

MF veteraan
29 feb 2004
16.110
11.262
Delft
1e: Heeft de 750 van 1998 een toerenbegrenzer? (begin te denken van niet)

2e: zitten daar standaard Carbon luchtkanalen (t.b.v. Ram air) op?

(Edit: dit had waarschijnlijk beter in >>Sport, of >>Techniek gegaan)
 
  • Onderwerp starter
  • #4
2: is carbon look, niet echt natuurlijk

Tot daar aan toe
Maar omdat ik pas een 600 bij Safe zag staan met die kanalen in gewoon zwart
-net als het voorspatbord- begon ik er aan te twijfelen

(Ben geen carbon fan, maar het ziet er naar uit dat het voorspatbord en een
hugger ook maar zo eruit moeten gaan zien)
 
Net een paar honderd toeren meer kunnen draaien kan op het circuit net zorgen dat je boven een bepaald dipje blijft kwa toerental.

als je tegen de toerenbegrenzer aanzit, dan is je maximale vermogen al weer weg, dus een dipje is al geweest!
 
als je tegen de toerenbegrenzer aanzit, dan is je maximale vermogen al weer weg, dus een dipje is al geweest!

Je wil niet weten hoeveel motorfietsen er gewoon beroerd lopen dat ie continue over dipjes heen moet

Daarnaast denk aan andere nokkenassen wat het vermogen hoger legt etc.
 
Mooi, dus ik kan hem niet per ongeluk het rood intrekken
in het rode gebied trekken kan wel, dit is niet echt erg als je het heel even doet. Maar niet langer als 5 sec tegen de toerenbegrenzer aanrijden. Probeer het gewoon een keer in zijn rooie gebied, je zal merken dat er dan toch nog amper extra vermogensafgift plaats vind.