2010 Ducati hypermotard 796 Full termignoni

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenxtx

MF veteraan
2 sep 2009
13.055
0
omdat ik wil overstappen op een supersport/bike en al 2 jaar op dit soort motoren rijd bied ik mijn ducati hypermotard 796 2010 model aan.
Ik ben de tweede eigenaar ik heb de duc bij ducati zaltbommel gekocht in januari dit jaar (2011) met 11 K op de teller en de motor heeft meteen de 12 K beurt gehad bij aanschaf.

Er zit nog tot december fabrieks garantie op .!!

lager kan ik niet gaan kwa prijs nu compleet :
Vraag prijs 8000,-
~





Alle boekjes sleutels zijn etc zijn uiteraard aanwezig.

het blok van deze fiets hoEventuele prijs verlaging zonder het termignoni systeem (8000)
systeem kan ook lost verkocht worden (1k)
eft maar om de 12 K een beurt te hebben dus bij de ca. 24K is de volgende pas aan de beurt , dus nog veel rij plezier tot die tijd ;)
Er staat nu bijna 16 K op teller

opties/ nieuwe onderdelen:

*Termignoni titanium Full race system met ECU en toebehoren dikke klappen *O* twv 2,000 euro (originele uitlaat systeem aanwezig )

*Nieuwe remblokken voor die er 100 km op zitten (achter zijn ze nog goed deze gebruik je toch niet op een duc :+ )

*De duc staat momenteel op de nieuwe pirelli diablo rosso 2 banden die er 2 dagen terug op zijn gezet. hagel nieuw dus.! twv 300 euro.


De motor staat nog op 25kw op kenteken doormiddel van een klein plaat op het gas maar dit is makkelijk er af te halen dmv 2 boutjes los te schroeven.




tijd voor foto's

full



de hypert in familie gezelschap :+

full





full





voor eventuele vragen kan er altijd een PBtje gestuurd worden :W
meer fotos kunnen gemaild worden van deze bella. :Y
 
Laatst bewerkt:
Aan de ene kant zonde dat je hem weg doet, maar als je persé een sbk wilt, kan ik het me voorstellen.

Mooie fiets mensen, prachtig geluid en verder helemaal af... :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan