Ja hier en daar wat opmerkingen etc. maar weet niet meer precies waar.
Op pagina 97 leg ik ook nog uit hoe je zelf eenvoudig een clutch-compressor kunt maken
De BMW kan wel een betere koppeling gebruiken, de koppeling zit erg opgesloten en verliest best wel in kracht zodra hij warm is.
De standaard koppeling van BMW is geen echt hoogvlieger
Maatje van me in Taiwan (Tech Pulley) zou ook nog eens met de koppeling komen voor de BMW helaas is dat niet door gegaan, dus ben je aangewezen op de Dr. Pulley koppeling.
Je gasreactie wordt met een sportkoppeling veel en veel beter, daarnaast wordt je met een lichte trekveer setup flink achter in je zadel gezet, je kunt dan bijna je voorkant omhoog krijgen.
Koppeling tezamen met als laatste ook nog een zwaardere drukveer maakt het hele zaakje mooi af om echt een vliegende start te maken.
Voor de beste prijs kun je het beste even shoppen, het wordt dan of Nico Maksor hier in NL. of Dirk Diestel van de Duitse webshop.