Kant tekening is natuurlijk wel dat voor 2016 ze pas tot februari hebben geteld, terwijl de andere einde jaar cijfers zijn.
De reden dat ik het eigenlijk neer zet is van wegen het verschil.
De NL rijder gaat duidelijk voor comfort = GT.
Is daarnaast meestal niet de jongste rijder, een enkeling daar gelaten dan.
Ik denk dat als je er wat statistieken van de soort berijder tegen over zet, dat een type GT rijder vaak het zelfde soort mens in de maatschappij is
Die zit ook helemaal niet te wachten op al die poespas waar wij het over hebben.
Geld uitgeven aan zijn scoot is geen probleem voor hem maar dan wel aan dure topkoffers en andere pittige accessoires.
Ik krijg trouwens al een paar jaar zo'n nieuwsbrief van BMW, je had eens moeten zien wat voor waardeloos commentaar er kwam van alle conventionele BMW rijders toen er in de nieuwsbrief stond dat BMW de scooter had vernieuwd voor 2016.
Op die nieuwsbrief kun je namelijk ook je mening geven.
De scooters in zijn algemeenheid en dan de BMW scoot werden compleet afgemaakt door die lui.
Uiteraard vinden wij dat onterecht
p.s.
Hebben jullie er wel eens over nagedacht wie hem nu bouwt?