Race uitlaat R6,welke?

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Hallo,ik ben nu al een tijdje aan her rondkijken voor een leuke pijp voor mijn R6.

Nu zie ik tig verschillende merken voorbij komen waar elke "gebruiker" wel tevereden mee is.

Ik ben op zoek naar een pijp met de mooiste "zware/harde/diepe" toon die evt. nog wat extra vermogen opleverd.

Zelf ben ik bekend met Yoshimura,Laser,Bos,Viper en Over.

Maar welke is volgens jullie nu ECHT de "zwaarste"?

(Kan natuurlijk ook een ander merk zijn...)

Greetz -=MV=-.

:]
 
Je hebt natuurlijk ook nog Akra en zo zijn er nog wel een paar. Voor vermogenswinst ben je er meestal niet met alleen een demper. Daar komt meestal nog wel iets meer bij kijken in de vorm van een Dynojet kitje en een open luchtfilter.
 
Voor de vermogenswinst hield ik idd al rekening mee met het "opvoerpakketje".

Het gaat me nu voornamelijk om de sound,er zit nu nog een standaard uitlaatje op en dat klinkt natuurlijk niet als je tussen een stel gixxers rijd met Yoshi's en Hotcam's...
})
 
Ik vind het geluid van deze Titanium Two Brothers Racing C2 demper erug mooi maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. In iedere geval vind ik de positie van deze uitlaat wel erg mooi.
uitlaat.jpg


uitlaat2.jpg
 
Ik heb een Leo Vince SBK van titanium... Ben er super tevreden mee! Hij is niet zo hard maar klinkt wel erg lekker. En dan de afwerking en het uiterlijk... :9~ Daar kan alleen een Akra aan tippen. Een Two Brothers is echt super, maar ik vond 'm wat te hard klinken. Succes met je keuze!
 
Mmz die 2 bro's ziet er zeker wel aardig uit...

Ondertussen ff een berekening laten maken voor de Viper:

-Rond,incl montage 245,-
-Ovaal,incl 300,-

Nu de rest maar ff afwachten,iemand anders nog idee-en?

:P
 
Krijg dit weekend me Laser Oval Titanium, dus over geluid kan ik je nog weinig melden.

Vind de Oval Viper voor 300 euro aardig aan de prijs, dit is een Alu toch ?
 
mijn devil uitlaat maakt een heerlijk zwaar,donker geluid..aleen hij si wel een beetje aan de prijs ik weet niet hoeveel geld je er aan uit wilt geven!?

full

*D *D
 
LASER Oval 'Extreme High level' INOX slip-on muffler (Titanium). Ken iemand die 'em onder z'n R6 heeft.
:} geluid!
Maar niet zo mooi als een Hotcam! :P ;)
 
heb zelf een bos demper, niet echt een zwaar geluid maar hoog in toeren wel lekker schel. en lekker knappen als je het gas los laat :}
 
Nog wat opties:

Is er iemand bekend met de Over en de Leo?

:)
Ik heb er sinds gisteravond één onder zitten. Het geluid vind ik enorm mooi maar dat is persoonlijk. Merkte met rijden dat hij in zijn middengebied veel beter door trekt met de Leo. Ze zijn alleen niet goedkoop, ronde uitvoering is iets van 640 euro en de andere prijs die ik heb is 730 euro maar weet zelf niet helemaal of dat de ovale is of de hoge demper.

marmitteovali.jpg


www.leovince.com-sbk-img-grafici-4898-4895-4933.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zag vandaag een Sebring twister liggen.....zag er erg goed uit.
De bevestiging zit al aan de pijp vast dus geen zicht van een beugel.
Weet aleen niet of Sebring een goede uitlaat is voor een r6 kwa geluid.
 
Ik heb sinds kort zo'n Leo Vince Sbk erop zitten op mijn R6. Ik heb de ovale uitvoering en van Carbon. Heel mooi pijpje. De trekkracht is zekerzz beter :)
Maar het geluid is niet hard '( wel is het een heel mooi race geluidje :]
Maar ja ik hou weer van dat harde geluid dus ga hem denk ik weer verkopen en een Laser Hotcam halen ofzo !!

full
 
Laatst bewerkt:
Heb een Leo SBK Titanium zitten, klinkt echt lekker maar niet zeer diep. Ik vind persoonlijk dat dit niet hoeft, je rijdt tenslotte met een 600 cc en niet met een R1 he! Op hogere toeren vind ik deze uitlaat fantastisch, een vlotte scherpe jank.

Als je hem even laat uitbollen, dan knalt hij ook lekker na!

Kwa afwerking is deze uitlaat ook prachtig.

Misschien dat een laser hotcam een diepere klank geeft, ik heb ook lang getwijfeld, maar je moet toch maar voor die rare look zijn, ik vind hem persoonlijk te groot op een R6. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan