Supersportmeiden naar Ten Kate!

Swifty

MF veteraan
13 dec 2004
7.093
6
Voor de meiden van het Meiden met Supersportmotorentopic en het Circuitrijdende motormeidentopic wil Jaap van Ten Kate wel een leuk dagje organiseren *O*

Op zaterdag 18 oktober a.s. :Y

We worden om 10 uur ontvangen met koffie en cake, daarna krijgen we een rondleiding over de race-afdeling, een korte technische clinic en een verhaaltje over veiligheid en kleding.
Tussendoor is er een lunch (tegen een kleine bijdrage). Rond 14 uur is het afgelopen, en kunnen we een tourtje maken rond Nieuwleusen.

Er is plek voor 15 tot 20 meiden, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Wie gaat er mee?

1. Swifty
2. GSX-steR
3. nutty tart
4. Drakie
5. Plastic Power
6. Zoefzuki
7. cath
8. Ducenzo
9. nice
10. yessie
11. lotte-SV
12. Basia
13. Aprili@ster
14. Suus (ovb)
15. Witje (ovb)
16. Sabine (vriendin van Lotte-SV op GSXF400)
17. Vriendin van nice die nog lest
18. KawaJaap
19. BH racing (vriend van Basia)
20. sega
reserve 1:
reserve 2:
reserve 3:
reserve 4:
 
Laatst bewerkt:
Voor de meiden van het Meiden met Supersportmotorentopic wil Jaap van Ten Kate wel een leuk dagje organiseren *O*

We worden om 10 uur ontvangen met koffie en cake, daarna krijgen we een rondleiding over de race-afdeling, een korte technische clinic en een verhaaltje over veiligheid en kleding.
Tussendoor is er een lunch (tegen een kleine bijdrage). Rond 14 uur is het afgelopen, en kunnen we een tourtje maken rond Nieuwleusen.

Er is plek voor 15 tot 20 meiden, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Wie gaat er mee?

1. Swifty
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

*O* *O* *O*

Ja ik wil :Y

4 oktober toch ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel zin om mee te gaan. Door wie wordt die tocht aan het einde georganiseerd? Door onszelf of een tocht van Ten Kate met een lekkere snelle voorrijder? :?
 
present *O*
moet dan wel vroeg m'n bed uit :X
Yeps, sorry. 's Ochtends hebben ze meer tijd voor ons, 's middags is de winkel drukker (al vraag ik me wel af of het dankzij onze komst, die we hier zo aankondigen, de hele dag daar misschien niet drukker is :X )
 
ik ben ook blond... is het nu de 4e of de 18e? :?

De 4e ga ik graag mee, de 18e onder voorbehoud...
 
ik heb nog wel een logeer kamertje (met room service) :9 over,kan je wat langer blijven slapen ;)

nou meiden, allemaal bij jaap logeren dus? :+

de 18e staat een weekend weg gepland... als dat niet doorgaat dan ben ik er zeker bij!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan