yzf1000 thunderrace een goede koop?

Dr. Brakbek

Rookie
20 feb 2003
9
0
utrecht
Op het moment rijd ik een fj-1200 uit '89 die echt aan vervanging toe is. Ik blijf een Yamaha-fan en mijn oog is gevallen op een yzf-1000 thunderrace uit ca. 96,97,98. Heeft er iemand ervaring op deze prachtige fiets of kan mij vertellen of er technische zaken zijn waar ik op moet letten? Alvast superbedankt want buiten hoe hij eruit ziet en hoeveel pk's weet ik nagenoeg niets.
 
Vind het mooie fietsen, maar vinden daar hebben we niks aan ;)

Wat is je budget?
Anders eens naar de opvolger van de FJ de FJR1300 kijken :9~
 
Yeps.....das de onze. Hij is nog te koop (Bedankt Schamp voor de link, waar hebbie anders vrienden voor :) ).

Als je belangstelling hebt kan natuurlijk altijd mailen om een afspraak te maken voor een proefrit o.i.d.
Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.


CAT
 
Ik geloof dat Mar1tin (toch :? ) er erg tevreden over was... reed er ook circuitsessies mee....

Yep, vindt het nog steeds een van de mooiste sporttoerders die er op de markt zijn! })
Ook op het circuit is het een kanon op rails *D

full
 
M'n broertje heeft er een. Super fiets, rijdt comfortabel, enorm veel power en stuurt scherp. Ik ben zelf een chopperpiloot dus zet deze opmerkingen in het juiste perspectief. Mijn brommer heeft nl 64 pk en weegt bijna 300 kilo, rij ik op die Thunderace dan voelt het in het begin aan alsof ik wordt afgeschoten.

Wat olieverbuik betreft hoor ik van hem geen klachten, zijn teller staat op 40000 en tot nu toe geen problemen, alleen regulier onderhoud. Zover ik weet hebben deze motoren een zeer goede reputatie
 
Ja, de oudere 96/97 hebben soms last van olieverbruik.
die van mij (97) 80.000 km lust wel eens 500 cc per 1000 km.

Verder nooit problemen,
Een fiets die nog meekan met de besten en snelsten onder ons.
 
die fiets is erg snel.. maar qua bochtenwerk is hij niet superfijn je moet hem echt de bocht in dwingen. als je hem op de race afstelling zet qua vering is het al een stuk beter. en 270-275 moet hij kunnen halen. heb toen met de mijne 270 gered. en olie is zelfs bij het 2000 type nog een probleem
 
Terug
Bovenaan Onderaan