Deuk :( Adresjes bewezen goede uitdeukers?

Ik zal het proberen kort te houden. Door 'onvoorziene omstandigheden' een deuk in de tank van mijn CRF1000 opgelopen. Contact gehad met een uitdeukbedrijf die het probleem vanaf de buitenkant wil aanpakken dmv lijmtechniek. Ik ga er even vanuit dat men hier begrijpt wat ik hiermee bedoel.
Kink in de kabel hierbij is, dat de witte en rode streep onder het blauwe vlak op een sticker gedrukt zijn. Grote kans dat wanneer je daar iets op lijmt, de sticker losgetrokken wordt. Om nog maar niet te spreken van dat wanneer je enkel op het blauwe deel iets vastlijmt je mogelijk ook de lak beschadigd.

In het ideale geval zou ik het dus van binnenuit willen laten uitdeuken. De knakker die ik hierover gesproken heb geeft het minder dan 50% kans van slagen, maar het laten zitten heeft uiteraard ook niet mijn voorkeur. Heeft iemand hier ervaring met een goed uitdeukbedrijf die ik deze klus kan toevertrouwen?

Bekijk bijlage 1949836
Ik heb wel een adresje, maar daar heb je niets aan, beetje ver weg..
 
Ik kreeg de deuk er ook niet uit. Dus geplamuurd en geschuurd (wat nog niet mee viel vanwege de ronding van de tank)
Van
Bekijk bijlage 1954335


Naar

Bekijk bijlage 1954336

Zelf gespoten met spuitbussen. Wel best een klus.
Ik heb ook ooit eens een tank weer toonbaar gemaakt, ook met spuitbussen, en dat zag er heel goed uit!! Helemaal trots op mijzelf.... Tot er een drup benzine op de benzinebestendige verf kwam...

Wat voor spuitbussen heb jij gebruikt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan