Nog eens een goed ouderwets kneedown topic

wil een zx6r!!!

Die hard MF'er
25 jun 2005
629
1.098
België
Vroeger tijdens oldschool MF wemelde het van de kneedown en wheelie topics, bij deze die grote traditie in ere houden :}

Vanavond kneedowns gaan oefenen, wat een feest. Filmpjes gemaakt om te kijken hoever ik nog van de grond kwam, en toen dat zalige schraapgeluid. Blij als een klein kind liggen lachen, soms maken simpele dingen je blijer dan je had kunnen denken.

Disclaimer:
1) ja ik weet dat kneedowns geen functie hebben op de openbare weg en ik ga die niet proberen te doen tussen ander verkeer.
2) deze rotonde is op een industrieterrein dat nog niet bebouwd is, er is dus nauwelijks ander verkeer, en dat zie je van heel ver aankomen. Geen gevaar voor de verkeersveiligheid. Ook maar tegen 40km/u dus geen zotte dingen uithalen.

Nu wel nog letten op positie bovenlichaam want dat zou verder moeten uitsteken. En kijken om 1 vloeiende kneedown te maken.





Hoe verliep jullie eerste kneedown?
 
Laatst bewerkt:
Hoe verliep jullie eerste kneedown?
F75C1711-53EE-4D8D-B78C-30771F701DE5.jpeg
2DD661C5-5566-438C-BE2E-2B1232308A22.jpeg


Sindsdien niet meer gedaan.
t.u.i da’s een R1 uit ‘98
 
Wel jammer zo een oer R1 zo af te schrijven trouwens, maar als het dan toch moet
 
Maar hoe zit dat dan? Heb je nog geen volledig rijbewijs met zo’n L achterop ofzo?
Ik denk een beetje zoals vroeger in nederland een soort proef rijbewijs dat je binnen x km van je woonplaats / registratie moet blijven
 
Ah duidelijk…. Maar als ‘de flikken’ je dan zien met een kneedown of wheelie met een L kun je dat examen wel vergeten zeker?
Wheelie is sowieso verboden, kneedown is grijze zone. Maar ik zou het niet proberen tussen ander verkeer ofzo, is allemaal heel leuk enzo maar niet echt voor de openbare weg.
 
Niet te veel moraalridderen hoor, gewoon lekker rijden en doen waar je plezier aan beleeft.
De meeste mensen kunnen wel inschatten wat er kan en wat niet en dan de regels meer als suggesties zien ;)
 
Vroeger tijdens oldschool MF wemelde het van de kneedown en wheelie topics, bij deze die grote traditie in ere houden :}

Vanavond kneedowns gaan oefenen, wat een feest. Filmpjes gemaakt om te kijken hoever ik nog van de grond kwam, en toen dat zalige schraapgeluid. Blij als een klein kind liggen lachen, soms maken simpele dingen je blijer dan je had kunnen denken.

Disclaimer:
1) ja ik weet dat kneedowns geen functie hebben op de openbare weg en ik ga die niet proberen te doen tussen ander verkeer.
2) deze rotonde is op een industrieterrein dat nog niet bebouwd is, er is dus nauwelijks ander verkeer, en dat zie je van heel ver aankomen. Geen gevaar voor de verkeersveiligheid. Ook maar tegen 40km/u dus geen zotte dingen uithalen.

Nu wel nog letten op positie bovenlichaam want dat zou verder moeten uitsteken. En kijken om 1 vloeiende kneedown te maken.

Bekijk bijlage 1895119

Hoe verliep jullie eerste kneedown?
Grappig vroeger werd er geen disclaimer gemaakt bij zo'n topic, tijden veranderen blijkbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan