• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

22 augustus SM cursus op Spa

Speedphreax

MF veteraan
Lid geworden
21 mrt 2003
Waarderingsscore
104
Wie doen er allemaal mee? Ik ben in ieder geval van de partij!

Ik niet. Ik wil eerst de beginnerscursus in Emmen doen. Ik hoop dat die nog een keer komt dit jaar.

Deze keer is voor beginners en gevorderden dus je kunt meedoen.
Al denk ik wel dat je telaat bent met inschrijven.

Nee, vandaag was het trainen in Emmen. Dat is dus geen cursus. Voorheen was de cursus ook op Emmen maar de 22e is het dus op Spa. Er zijn twee groepen, beginners en gevorderden. Ik heb al betaald en de uitnodiging gehad dus ik weet niet of je nog mee kunt doen. Check anders www.supermotardnederland.nl want daar wordt altijd ruim van tevoren aangegeven waar en wanneer het is.

Deze keer is voor beginners en gevorderden dus je kunt meedoen.
Al denk ik wel dat je telaat bent met inschrijven.

Ohja, ze hebben het veranderd. Dit was eerst niet zo.
Maar aangezien ik in Emmen woon, wil ik eigenlijk niet zo'n klere-end rijden :)

Wil ook best naar Spa, echter is dat meteen na me vakantie, dus baal er wel van, plus het aantal plaatsen was erg laag (20 meende ik), dus zal idd wel vol zitten, zorgen jullie wel voor leuke piccie's.

Ik ben eigenlijk niet van plan om er 's ochtends helemaal heen te rijden, de hele dag te racen en dan weer terug te rijden dus ik ben eigenlijk op zoek naar een plek om te overnachten. Heeft er iemand al iets geregeld?

Zojuist te horen gekregen dat je daar op het terrein kunt overnachten. Geregeld dus!

Bij wie heb je dat geregeld?
Met supermotardnederland of met de kartbaan?
Lijkt me ook wel wat om daar te overnachten anders moet je zo vroeg opstaan. :z

Bij wie heb je dat geregeld?
Met supermotardnederland of met de kartbaan?
Lijkt me ook wel wat om daar te overnachten anders moet je zo vroeg opstaan. :z

Ik heb een mailtje gestuurd naar degene waar ik de bevestiging van mijn inschrijving van gekregen heb en die vertelde me dat. Verder alleen dat het mogelijk is... Verder geen info.

Terug
Bovenaan Onderaan