Ik heb toch wel een ander verhaal gehoord van een getuige(ex-racer) die mij vertelde dat hij te hard richting Hugenholtz knalde doorkreeg dat hij het niet haalde vol in de ankers moest awiel kwam ver los......en zo de bandenstapel verkende.Begrijp dat veel mensen er op andere fora lol in hebben ene C.D. te bekritiseren. Lijkt me toch handig dan wel te weten wat er aan de hand was en dan de onnuances te verspreiden. Wat uiten sommige mensen zich toch onhandig
Cees was op dat moment een rijder te corrigeren die het minder nauw nam met zijn eigen veiligheid en die van anderen en hem daarop te wijzen. Hij had de rijder ingehaald, zwaaide hem rustiger aan te doen en bleef te lang achterom kijken.
Kwam daarbij dus naast de baan bij uitkomen Gerlach en had in het gras te weinig remmend vermogen om de klap met de banden te vermijden.
Dat gebrek aan concentratie heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat 'onze' snelheden voor hem wat minder spannend zijn. Ken dat zelf ook wel -we blijven allemaal mensen- als ik ergens maar 100 mag rijden en wat om me heen ga zitten kijken en dus niet 100% veilig rij.
Raul vertelde mij dat Cees hem eerder idioot hard voorbij stuifde bij het insturen van de Marlborobocht,Raul twijfelde of hij zijn voorganger voorbij wilde steken maar deed dit toch maar niet.Had hij dit wel gedaan dan had het op dat punt al mis kunnen gaan.
Even voor de duidelijkheid,met name richting Cees Doorakkers.Ik heb veel respect voor deze ex: 500ccGP-rijder die ik meerderde malen op zijn 500cc racer's heb zien rijden .................maar dit .
Ik heb Doorakkers de eerste 1-2 sessie's in de buurt zien rijden van zijn pupiel op zijn Aprillia 125(met een schitterende stijl/hoge bochtensnelheid ) die hij nauwlettend in de gaten hield....nu de rest nog
Laatst bewerkt: