Honda CB500 Friesland Fighter

4 feb 2009
30
0
Wolvega
Hierbij open ik het project Honda CB500 Friesland Fighter.

Hij moet wel ff wat verbouwd worden natuurlijk.
en dit gaat er eerst gebeuren.

Er komt een kontje van een Yamaha R1 op.
ff mooi koplampje voorop.
en demper aanpassen.
en de hele rommel spuiten...

dat eerst maar en dan zien we wel weer *D

Zo was hij eerst
full
 
hoppa! biertje erbij! dan komt alles goed!

leuke fiets om een fighter mee te maken, wil je het rijwielgedeelte ook onderhanden nemen? (mooie USD vork, buizen bruggie, lekkerdik bandje) die brug op die poster aan de muur is ook mooi!

ik zou 'm lekker kaal houden aan de zijkanten, blokje is mooi genoeg om gezien te worden!

:W
 
ja dat is wel het mooiste :P maar ben nu nog druk met het kontje etc. zet er zo ff wat piccies bij.
straks maar eens uitzoeken wat voor achterbrug dr een beetje fatsoenlijk in kan... :)
hoppa! biertje erbij! dan komt alles goed!

leuke fiets om een fighter mee te maken, wil je het rijwielgedeelte ook onderhanden nemen? (mooie USD vork, buizen bruggie, lekkerdik bandje) die brug op die poster aan de muur is ook mooi!

ik zou 'm lekker kaal houden aan de zijkanten, blokje is mooi genoeg om gezien te worden!

:W
 
Laatst bewerkt:
na een paar daagjes knutselen flex dr in gezet, en een maatje van me is begonnen met het lassen van het nieuwe subframe voor het kontje..
full
 
ben benieuwd wat je ervan gaat maken maar ben zeer nieuwschierig (mijn ouwe les motor)
suc6 in ieder geval. ik blijf hem volgen.
 
goed bezig verbouwen die hap ze moeten niet gaan zeggen van ow daar heb ik vroeger :Z nog op gelest :]

Zou toch dat kontje het logo r1 laten staan denken ze gelijk dat een snelle motor is :+
 
Laatst bewerkt:
zou je eens een foto kunnen plaatsen v/d zijkant, ben wel benieuwd, of ben ik nu te ongeduldig?
 
goed bezig verbouwen die hap ze moeten niet gaan zeggen van ow daar heb ik vroeger :Z nog op gelest :]

Zou toch dat kontje het logo r1 laten staan denken ze gelijk dat een snelle motor is :+

haha :p ik heb er wel op gelest :P op 1 wiel rijden ook...:P maar kontje spuit k mooi over:P stomme r1 logo dr af braanden...
 
Zo weer even bezig geweest met het subframe, het is nu bijna klaar.
Er moeten nog 3 bevestegingsplaatjes worden gemaakt en dan zit de kap vast.
Dan nog het zitje maken, en de veren er weer onder. *O*
full
 
Ziet er stoer uit!
Ga je nog wat aan de achterbrug doen? Vind persoonlijk dat die nu een beetje klein oogt..

Suc6 verder.

Eerst niet:) heb al een paar maanden mn rijbewijs, en nog geen een keer met mn eigen moter gereden :P heb nog maar 1 keer gereden van die van schuttingdeur op zn cb1:)
dus die achterbrug/wiel etc komt nog wel:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan