The Race Academy

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
Arnhem
Bericht gekopieerd van Racesport.nl :)



The Race Academy zoekt aspirant-instructeurs

The Race Academy organiseert circuitdagen en biedt theorie en praktijk van de techniek van het circuitrijden op gestructuurde wijze aan in driedaagse cursussen. Het is de missie van The Race Academy het rijden op het circuit als breedtesport veilig tot ontwikkeling te brengen.

In dit verband zijn recent het handboek Circuitrijden en de Film Racetechnieken uitgebracht.

The Race Academy zoekt in verband met uitbreiding van haar driedaagse cursussen in Nederland, Frankrijk en Duitsland, instructeurs. De trainingen worden doorgaans in de periode van de zomervakantie gegeven.
Het gewenste profiel van de kandidaten:

- sociaal en didactisch vaardig
- effectieve communicator
- zuivere rijtechniek
- bovengemiddelde snelheid op circuits
- gedegen kennis van de race-theorie (Handboek Circuitrijden en Film Racetechnieken of anderszins verworven)
- stevige teamspeler
- race-ervaring en enige beheersing van Engels, Duits, Frans zijn een pré
Vrouwelijke kandidaten worden nadrukkelijk uitgenodigd te reageren.

Van kandidaten wordt verwacht dat ze bereid zijn een kort intern scholingsprogramma (communicatie, didactiek, racetheorie, racepraktijk) te volgen.

Na een aspirant fase vindt opname plaats in het team seniorinstructeurs.

Geïnteresseerden worden verzocht hun interesse kenbaar te maken via een mail aan onderstaand adres aangevuld met enkele circuitfoto's. In de mail dient minimaal (beknopt) te worden opgenomen: motivatie, kwalificaties, maatschappelijke achtergrond zoals opleiding en werkervaring, rondetijden en beschikbaarheid.

Tijdens de Motorbeurs Utrecht zullen gesprekken plaatsvinden met kandidaten. In dat gesprek wordt onder andere ook ingegaan op het vergoedingsniveau dat wordt gehanteerd.

Gelieve de mail te richten aan Jan van Gorp: info@race-academy.nl



_______
Ik denk dat er hier redelijk wat coureurs zijn die graag in dit schitterende team willen acteren, om zo de stof en techniek over te brengen op de cursisten.
 
Laatst bewerkt:
In de mail dient minimaal (beknopt) te worden opgenomen: maatschappelijke achtergrond zoals opleiding en werkervaring.
WTF heeft dat nou met het instructeurschap te maken :? Een bankdirecteur kan beter sturen dan een loodgieter :?
 
WTF heeft dat nou met het instructeurschap te maken :? Een bankdirecteur kan beter sturen dan een loodgieter :?

Naja, mensen met bepaalde opleidingen zullen wel beter kunnen coachen/begeleiden dan bijvoorbeeld iemand die niet gewend is aan mensen. Maar goed, ik denk dat die laatste persoon zich dan ook niet zal inschrijven ;)
 
WTF heeft dat nou met het instructeurschap te maken :? Een bankdirecteur kan beter sturen dan een loodgieter :?
Je moet natuurlijk wel de stof op een bepaalde manier over kunnen brengen op de cursisten. Een functie als Teamleider, Projectleider of een andere leidinggevende functie is daarbij natuurlijk mooi meegenomen. Daarmee heb je een goede basis :)

Mensen die vaak voor een groep / klas / team staan hebben daar ervaring in en het gaat hen makkelijker af dan klaasje die nog nooit voor een groep heeft gestaan :)
 
Laatst bewerkt:
Hej Buukenator1, ga eens praten met Jan op de beurs. Lijkt me een goed plan, zeker gezien de tijden die jij rijdt :Y
 
Je moet natuurlijk wel de stof op een bepaalde manier over kunnen brengen op de cursisten. Een functie als Teamleider, Projectleider of een andere leidinggevende functie is daarbij natuurlijk mooi meegenomen. Daarmee heb je een goede basis :)

Mensen die vaak voor een groep / klas / team staan hebben daar ervaring in en het gaat hen makkelijker af dan klaasje die nog nooit voor een groep heeft gestaan :)
Ik ken zat ex-bouwvakkers die nu voor de klas staan. Ik ken ook zat projectleiders die niet kunnen leiden.... Ik vind het gewoon bullshit :P Bijna een vorm van discriminatie zelfs :/
 
Laatst bewerkt:
moet ik wel naar de beurs gaan :+
Dat moet je soieso slet, want daar gaan we ff gezellig doen. En als je die vet rolletjes van je bij elkaar houd heb je ook een kutje dus dat is weer een voordeel :+

Wat een fiespueken bij de race academy, vooral die mark....die geile ouwe trage grijze :P
 
Laatst bewerkt:
Dat moet je soieso slet, want daar gaan we ff gezellig doen. En als je die vet rolletjes van je bij elkaar houd heb je ook een kutje dus dat is weer een voordeel :+

Wat een fiespueken bij de race academy, vooral die mark....die geile ouwe trage grijze :P

op zaterdag kan ik niet he prutser, wel op zondag dan :P
 
ziet er leuk uit, jammer dat ik mn fiets in de poeier heb gereden :+
had leuk geweest om te kijken wat de opties zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan