Helaas op m'n plaat gegaan..

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
Hoi,

Was vandaag nog ff naar Goedhartmotoren gereden. Op de terugweg helaas onderuit ;( . Bas, de gozer die voor me op een brommer reed, ging in de bocht onderuit, zijn brommer lag midden op de weg en ik kon niet meer uitwijken, dus trok ik voorzichtig aan de rem in de bocht, maar helaas ging ik ook onderuit. Heb zelf nix, maar de motor heeft aan de rechterkant veel kuipschade(Suzuki SV650S). Bas is er wat slechter aan toe en zit met gekneusde voet thuis. Maar gelukkig verder nix ernstigs. Plastic wordt weer gemaakt en iedereen is weer blij. Wel balen dat ik nu een tijdje niet kan rijden ;(
 
Zonde hoor!!!!!!
maarja wees blij dat je er heelhuids vanaf bent gekomen!!!

( je kunt toch ook ff als t een mooie dag is een motor huren ergens????)

je hebt mazzel dat t nu zulk hondenweer is!!

succes + sterkte he..

groeten
 
zou toch moeten kunnen beetje bijremmen in de bocht, of was't nat+ zooi ofzo?


igg sterkte met opbouw/herstel voor de zomer.
 
Jammer, jammer!! Gelukkig hebben jullie er zelf niet veel aan overgehouden, maar schade is natuurlijk altijd flink klote.


CAT
 
Erg vervelend om te lezen. Er heerst laats een vloek op de SV 650 S. Je bent de 4de volgend mij '( '(
Sterkte en succes met de opbouw ervan
 
@#&%##!@ :+ gladbirgl :} qburty :+ #!?%&@#

probeer deze post maar eens met een zoekopdracht terug te vinden
 
Damn... is dah nou toeval of zie ik hier onderhand alleen maar SV650S-jes onderuit gaan :?

Hoop dat ik het mis heb... wil het voorbeeld niet volgen!
 
Damn... is dah nou toeval of zie ik hier onderhand alleen maar SV650S-jes onderuit gaan :?

Ja, dat was me ook al opgevallen. Als het zo doorgaat, dan gaan die kuipdelen binnenkort spotgoedkoop worden (hogere productie doet de prijs zakken) ;) .

Shit, is wel klote voor jou :( , ik hoop dat je het verzekerings-technisch in orde krijgt met die gast van dat brommertje?
 
Op woensdag 02 april 2003 20:51 schreef Joe Tosh het volgende:Ja, dat was me ook al opgevallen. Als het zo doorgaat, dan gaan die kuipdelen binnenkort spotgoedkoop worden (hogere productie doet de prijs zakken) ;) .

Shit, is wel klote voor jou :( , ik hoop dat je het verzekerings-technisch in orde krijgt met die gast van dat brommertje?


Of juist duurder --> schaarste ;) :)
 
heeej,

heb net de verzekering gebeld en moet morgen naar Arie Molenaar. Is een eenzijdig ongeluk. De politie was er ook bij. Bas, die gozer op de brommer(schakel, geen scootaah) ging op zijn plaat en ik heb heb hem niet aangereden, ben op m'n plaat gegaan omdat ik moest remmen in bocht met nat wegdek en zand, rotzooi. Dus eig. 2 eenzijdige ongelukken. Hopelijk is m'n Soes snel weer beter, echt zwaar balûh :( .
 
Euhm?? lijkt me niet eenzijdig van jou wel?? Jij moest toch uitwijken voor die scooter die op zijn bek ging, en als gevolg daarvan ging jij op je plaat. Ik denk dat ik best kwaad zou worden als ik daardoor genaaid zou worden...
 
Da's
Lcrying.gif
!
Succes met herstel!
 
Hoi,

Was vandaag nog ff naar Goedhartmotoren gereden. Op de terugweg helaas onderuit ;( . Bas, de gozer die voor me op een brommer reed, ging in de bocht onderuit, zijn brommer lag midden op de weg en ik kon niet meer uitwijken, dus trok ik voorzichtig aan de rem in de bocht, maar helaas ging ik ook onderuit.

Jammer joh, maar goed nu heb je in ieder geval geleerd dat je voldoende afstand moet houden en verder vooruit moet kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan