125/250 Topic deel 5, We knallen lekker door

Welk merk kies jij?

  • Honda

    Stemmen: 44 37,0%
  • Yamaha

    Stemmen: 20 16,8%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 6,7%
  • Suzuki

    Stemmen: 18 15,1%
  • KTM

    Stemmen: 16 13,4%
  • TM

    Stemmen: 1 0,8%
  • Husqvaran

    Stemmen: 4 3,4%
  • Husaberg

    Stemmen: 1 0,8%
  • VOR

    Stemmen: 1 0,8%
  • Overig

    Stemmen: 6 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    119
Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
full



De voorgaande editie's;

Het 125/250 Cross Topic
Het 125/250 Topic deel 2
Het 125/250 topic deeltje 3
Het 125/250 Topic deel 4

:)
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O*



:]


weet anders niet hoe ik het moet doen zonder imageshack :P
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk kon er weer met max 40rijders de baan op nu dit weer Arnhem

Laatste nieuws vergunning PDF | Afdrukken |
vrijdag 03 juli 2009
Soms zit het mee en soms zit het tegen, nu zit het weer even tegen, we mogen opnieuw maar met 5 rijders tegelijk in baan!!!!!!! Vorige week vrijdag kregen we om half 4 een mail met de mededeling dat er onduidelijkheid was over iets van tonaal geluid en we moesten ons direct weer aan de regels van de bestaande vergunning houden. Deze week hebben we contact gezocht met de provincie en nu blijkt de gemeente tegen te werken. Wat hebben we deze week ondernomen zullen jullie willen weten. Er is aanvullende informatie gevraagd en deze is inmiddels aangeleverd en we weten zeker dat alles klopt.... maar ja nu die ambtenaar nog. Ook wij vinden het ongelofelijk dat deze rapporten al maanden in het bezit zijn van de gemeente en dat er nu pas problemen zijn over iets knulligs. Voor een normaal mens is dit niet te bevatten maar zo werkt de overheid nu eenmaal.

Wat we aan jullie vragen is begrip en rust en maak alsjeblieft geen problemen met de medewerkers op de baan. We blijven strijdvaardig en we geven echt niet op en we denken dat we dit met een week opgelost hebben.

Tot ziens
 
Shit heb momenteel geen motor die hier mag...

Toch ff een fotootje van mijn laatste aanwinst, een brommert voor de 8 uurs cross:

full


en dr ligt hier nog een eeuwig project in de schuur waar ik 10 jaar geleden mee ben begonnen, een swm 375 van '78. Ben er alleen de laatste 9,5 jaar niet meer mee bezig geweest...

dit zomer komt er nog weer een crosser bij, een 250/450 of toch weer een 125
 
carberateur afstellen van een cr125,kan de stationair schroef niet vinden op de keihin carb.
 
Eindelijk kon er weer met max 40rijders de baan op nu dit weer Arnhem

Laatste nieuws vergunning PDF | Afdrukken |
vrijdag 03 juli 2009
Soms zit het mee en soms zit het tegen, nu zit het weer even tegen, we mogen opnieuw maar met 5 rijders tegelijk in baan!!!!!!! Vorige week vrijdag kregen we om half 4 een mail met de mededeling dat er onduidelijkheid was over iets van tonaal geluid en we moesten ons direct weer aan de regels van de bestaande vergunning houden. Deze week hebben we contact gezocht met de provincie en nu blijkt de gemeente tegen te werken. Wat hebben we deze week ondernomen zullen jullie willen weten. Er is aanvullende informatie gevraagd en deze is inmiddels aangeleverd en we weten zeker dat alles klopt.... maar ja nu die ambtenaar nog. Ook wij vinden het ongelofelijk dat deze rapporten al maanden in het bezit zijn van de gemeente en dat er nu pas problemen zijn over iets knulligs. Voor een normaal mens is dit niet te bevatten maar zo werkt de overheid nu eenmaal.

Wat we aan jullie vragen is begrip en rust en maak alsjeblieft geen problemen met de medewerkers op de baan. We blijven strijdvaardig en we geven echt niet op en we denken dat we dit met een week opgelost hebben.

Tot ziens

-O-

Hou ons op de hoogte!
 
Sorry Barry,

maar volgens mij is dat ook een 450 *O*
haha

Volgens mij niet ;). En aangezien ik er op reed kan ik dat beter in schatten :P (honda testdag 2009 modellen).

Ik zou toch nooit iets onder 125cc en boven de 250cc posten hiero :)

Jeffrey, trouwens mooie crossbrommert hoor! Erg netjes!
Doe je mee in Buurse?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij niet ;). En aangezien ik er op reed kan ik dat beter in schatten :P (honda testdag 2009 modellen).

Ik zou toch nooit iets onder 125cc en boven de 250cc posten hiero :)

Jeffrey, trouwens mooie crossbrommert hoor! Erg netjes!
Doe je mee in Buurse?

dankje! Denk het wel in Buurse, misschien Bentelo ook en sowieso Halle :P
Had jij ook niet een 50cc blokje in je frame gebouwd?
 
Jup, 50cc am6 in crf450 frame :). Crosst lekker!.
Als je bij de top 5 wil horen is dit uiteraard nog niet genoeg (te zwaar). Maar daar gaat het ons niet om :)

Ohja, Bentelo is geen 6uur meer maar manches van 2x 10min he?
Erg jammer Bentelo was mijn favoriete cross altijd!
 
Jup, 50cc am6 in crf450 frame :). Crosst lekker!.
Als je bij de top 5 wil horen is dit uiteraard nog niet genoeg (te zwaar). Maar daar gaat het ons niet om :)

Ohja, Bentelo is geen 6uur meer maar manches van 2x 10min he?
Erg jammer Bentelo was mijn favoriete cross altijd!

Nee daar gaat het niet om, gewoon lekker knallen. En er vallen er veel uit dus kun je toch nog hoog eindigen..
Wist niet dat Bentelo nu maar 2 x 10 min is, wel erg weinig. Voor jou dan te veel moeite om hem omte bouwen ofnie haha. Kheb er trouwens nooit mee gedaan.

Vriend van mij deed eens mee, ik dacht pfffffff brommercross, maar het is echt best lachen en gaat best hard. Je leert in ieder geval netjes rijden want je moet de gang er in houwen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan