25 kw

Serdarovic

Banned User
23 nov 2002
307
0
Oldenzaal
Ik heb onlang mijn gsx600 laten knijpen tot 25 kw.
Om de kenteken te veranderen heeft mijn dealerde kentekenbewijzen met een importeursverklarin naar de RDW gestuurd.
Heeft iemand mischien hier ervaring mee en zo ja hoe lang duurt het ongeveer.
 
Zal wel niet langer duren dan een weekje? Neuh.... je wil natuurlijk gaan rijden heh!? *D
 
Een week of twee meen ik.... zo is het met mijn GS500e toendertijd gegaan. De dealer maakte een kopie van deel 1,2 en 3 en een begeleidend schrijven erbij dat de papieren naar RDW zijn voor 25kw.. stempeltje erop en ik mocht rijden. Zou de politie me aanhouden, dan was er nix aan het handje..

Duurde bij mij extra lang bij RDW omdat ze deel 3 hadden kwijtgemaakt. Zat er wel tussen, maar ze hadden te dikke vingers ofzo om de papiertjes uit elkaar te houden.
 
Ik heb onlang mijn gsx600 laten knijpen tot 25 kw.
Om de kenteken te veranderen heeft mijn dealerde kentekenbewijzen met een importeursverklarin naar de RDW gestuurd.
Heeft iemand mischien hier ervaring mee en zo ja hoe lang duurt het ongeveer.
Bij mij duurde het een weekje.
 
bij mij maakte dealer geen kopie maar stuurde hij de originele kentekenbewijzen op.

Mijne stuurde ook de originele delen op (duh), maar ik kreeg eerst kopieetje, anders kan je niet karren. of wel. Hoe vaak houd een agent je aan? Gewoon gaan rijden man. Dan zeg je dat je papieren bij het RDW liggen.
 
Hoe vaak houd een agent je aan? Gewoon gaan rijden man. Dan zeg je dat je papieren bij het RDW liggen.

Juist. Hij is toch al 25 kW? Ik bedoel, tegen die agent leg je gewoon uit dat je helemaal motorgeil bent geworden en dat je dat ding toch echt wel even wou gaan berijden 8-)

Kosten ombouwen; dit schijnt nogal te varieren van merk en wat voor type je hebt. Maar meestal toch wel tussen de € 100 en € 400 ( :? ) en ja: je wordt afgezet :X
 
Juist. Hij is toch al 25 kW? Ik bedoel, tegen die agent leg je gewoon uit dat je helemaal motorgeil bent geworden en dat je dat ding toch echt wel even wou gaan berijden 8-)

Kosten ombouwen; dit schijnt nogal te varieren van merk en wat voor type je hebt. Maar meestal toch wel tussen de € 100 en € 400 ( :? ) en ja: je wordt afgezet :X

Voor mij gratis *D Ik zou de motor kopen als hij hem terug zou knijpen. Ging ie mee akkoord. Later terugbrengen naar origineel, zegt ie: wil je die ringen nog terughebben? Ik vroeg of hij ze wilde hebben. Zegt ie: graag, want dan kan ik ze weer gebruiken voor een volgende motor. Dus gezegd dat als ie hem weer gratis terug zou brengen naar origineel, dat hij de ringen mocht houden :P
 
Dit is niet echt een technische vraag maar een algemene.
Dus verplaatst naar Algemeen ipv Techniek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan