250cc offroad. Hoogste bod....

rotterdam denk ik.


Inderdaad Rotterdam.

Motor is flink verneukt wil ik niet zeggen maar hijs niet met liefde behandeld door de tijdelijke eigenaars, dat geef ik zomaar toe -O-

Bezichting kan altijd. Bel even doordeweeks bij voorkeur avonds ( al zal deze week de telefoon niet veel opgenomen worden, hele week werken en school ed ) maar bij geen gehoor zal ik altijd wel terugbellen.

Bezichtiging zou deze week maandagochtend, woensdagmiddag, donderdag overdag, vrijdag overdag en avond en zondagavond kunnen.

Voor geinteresseerden : 0620143076

Hoogste bod so far : 220 euro

We zijn al op het stadium dat die afgehaald kan worden :Y



[edit]
Ik ben benieuwd hoe de motor gestolen is aangezien hij al op leeftijd is. Ik wil misschien ook een oud ding hier in de straat neerzetten en dacht dat dat wel gewoon kon zonder anker enzo.. Stond de motor op slot?
Motor stond bij in de tuin, op stuurslot en was voorzien van een slot aan het voorwiel ( ketting ). Dit mocht niet baten blijkbaar.

Nadeel van zo'n ding is dat het 80 kg weegt ofzo dus twee man ff tillen en dat ding is weg '(
 
Rotterdam das niet echt in de buurt voor mij.. :P

Woon zelf namelijk in Veendam, dicht bij Groningen _O-

Nog even op een rijtje wat er moet gebeuren:

- nieuwe kentekenplaat (papieren zijn wel aanwezig?)
- koppeling vervangen
- nieuw voorkapje + zijkapjes
- Dashboard opnieuw fixen
- ketting en tandwielen smeren

Verder is de motor in orde?

Dus vering, remmerij zijn goed? Motorisch was gereviseerd zoals ik had gelezen *O*
Zijn er ook sleutels + Contactslot in orde? Of heeft dit type motor dat niet? :X

Ik ben zelf nog niet echt ervaren met motoren, maar ben wel handig met auto's. 8-)

Lijkt me een leuk project om mee te beginnen iig! })

Zijn onderdelen een beetje aan te komen? (Vast wel)

En kan ik hem voor mijn bod nu komen halen? Moet wel even vervoer regelen, dus dat laat ik je deze week nog wel weten!

Hoop dat je mijn vragen wel nog even wil beantwoorden! (Vast wel) O-)
 
Als je alleen een nieuwe plaat eropzet krijg je mischien problemen omdat de oude nog ergens rond kan zwerven (of ergens opgeplakt zit). Ik weet niet zeker of je bij het halen van een nieuwe plaat (zonder 1-tje) de oude in moet leveren.

kost wel 29.50 extra maar dan heb je niet ineens vreemde boetes in de brievenbus.
Rdw site:
www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/auto/vermissing_of_diefstal/kentekenbewijs_kwijt_.htm

Onderdelen zal niet zon probleem zijn want zo oud is hij nog niet. (nieuwe stofhoes voor de voorvork kan er ook bij)

even nog wat opgezocht:
gewicht (incl olie benzine ed. ) 134 kg
topsnelheid 143 km/h
vermogen 27 pk (19 Kw)

contactslot is ook weg zo te zien (zit in dashboard)

@schizofreen: Heb je ook een idee wat die onderdelen nieuw kosten? (koppeling en dashboard). Hoe rijdbaar is het? werkt remlicht? hoe erg slipt koppeling?.

[me]Whispering Weasel werkt middag/avond dus ff kijken word deze week lastig[/me]
 
die kenteken plaat kan je niet zomaar ff vernieuwen idd
als je een nieuwe wilt halen/laten maken dan moet je de oude inleveren. kan je dat niet ivm diefstal ofzo dan moet je een nieuwe aanvragen plus nieuwe papieren. je krijgt dan een 1tje op je kenteken. volgens mij kost dat wel meer dan 3 tientjes O-)
 
Mij was verteld dat de oude plaat niet geldig meer was en dat ik zo een nieuw kon aanvragen omdat de politie de constatering heb gedaan dat de plaat miste ofzo...

kan het ook verkeerd hebben natuurlijk maar dat weet ik niet ( ben er niet mee begonnen ook )

Koppeling slipt niet alleen zit wel op het einde van de hendel. zeg maar. Kabeltje is ook niet echt goed meer te stellen. Misschien kan het dan ook kabel zijn ofzo, ik heb geen idee. Heb er geen tijd en geen zin in om eraan te beginnen.

Ik zal in de loop van de week uitgebreid foto's schieten, in een zip bestandje gooien en dan deze online zetten zodat ieder zelf goed kan zien hoe of wat.

Onderdelen zijn nog goed aan te komen iig.

Remmerij is goed. Voorrem is wel wat zwak maar dat was wel voldoende werd mij verteld in giessenburg ( motor dealert ).

Zal ook wel filmpje posten als de motor start en laat lopen...
 



DDevil750 heeft dan optie 1 met 250,-
AjHome heeft dan optie 2 met 250,-
The Engineer heeft dan optie 3 met 220,-

Tot beide personen dan misschien geweest zijn staat de veiling stil.....

Ddevil750 komt er als het goed is elk ogenblik aan dus daar wachten we nog even op...
 
Laatst bewerkt:
mochten bovenstaande twee een spontane afkeer van motofietsen krijgen houd ik me aanbevolen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan