Gestolen 8 okt: Kawasaki ZXR400 (zwart met roze)in Nijmegen

Bullz

MF'er
13 mei 2008
49
0
Nijmegen
'( Gaat om een zwart roze kawasaki ZXR 400. Kenteken: MV-02-NH

Pleeg datum 08-10-2009 om half 1 's nachts op de Graafseweg te nijmegen. Voor mijn huis !! :(

GroteFoto-8HUH3Y8R.jpg

kzal je missen '(

Als iemand iets weet of hem gezien heeft hoor ik dat graag!!
 
Laatst bewerkt:
damn, het is wel raak in Nijmegen....bah! :(
ben je wel verzekerd? Waarschijnlijk alleen WA? -O-
 
dankje voor de reacties :( ze hebben inderdaad hier om de hoek op de willemsweg 2 motordieven aangehouden. Ik heb contact met een wijkagent en die zoekt et nu allemaal verder uit.. ik hoop dat ze hem terug vinden!
 
'( Gaat om een zwart roze kawasaki ZXR 400. Kenteken: MV-02-NH

Pleeg datum 08-10-2009 om half 1 's nachts op de Graafseweg 232 te nijmegen. Voor mijn huis !! :(

[afbeelding]
kzal je missen '(

Als iemand iets weet of hem gezien heeft hoor ik dat graag!!

Is dit een "ik mis haar" topic :?

of vergis je je in de datum...


in ieder geval goed klote :( :( :(
 
nee de datum klopt had er niet aan gedacht om hem hier te plaatsen sinds dit toch wel de beste plek is om et te laten weten. In ieder geval ik had het per direct moeten doen ja -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je adres uit de startpost halen, 't is toch een aanwijzing dat daar binnenkort weer een nieuwe motor staat.

Sterkte verder.
 
Bovendien is de Graafseweg vrij lang.

Hoe weet je dat het om half één is gebeurd?

In ieder geval erg zuur, hoop dat je af en toe een motor kan huren (maar ja, dat haalt het natuurlijk nooit bij je eigen. :( )
 
Bovendien is de Graafseweg vrij lang.

Hoe weet je dat het om half één is gebeurd?

In ieder geval erg zuur, hoop dat je af en toe een motor kan huren (maar ja, dat haalt het natuurlijk nooit bij je eigen. :( )

Ik heb een camera bij de voordeur hangen en daarop zie je de dader.

Ja helaas niet nee.. :(
 
damn, het is wel raak in Nijmegen....bah! :(
ben je wel verzekerd? Waarschijnlijk alleen WA? -O-

Ja idd alleen WA.. lekker stom natuurlijk, maar goed ik ga zo'n motor niet verzekeren voor diefstal. Alhoewel ik daar nu wel twee keer over na moet denken :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een camera bij de voordeur hangen en daarop zie je de dader.

Ja helaas niet nee.. :(

Je hebt beelden? Op youtoep tiefen! Oh nee, dan krijg je de dievenvakbond op je dak.. :X. Mooit zuur, maar je hebt wel wat. Zie je de dader duidelijk?
 
Ja idd alleen WA.. lekker stom natuurlijk, maar goed ik ga zo'n motor niet verzekeren voor diefstal. Alhoewel ik daar nu wel twee keer over na moet denken :(

Nou, wat dat betreft ben ik door schade en schande wijs geworden. Binnen anderhalf jaar gestolen:

1984 Honda Lead 125cc
1997 Aprilia Leonardo 125cc
1998 Daihatsu Charade

Mijn huidige 1997 Toyota Corolla is dus mooi tegen diefstal verzekerd. Mijn autootje is weinig waard, dus de meerkost van een WA+ is ook laag. WA was 220 per jaar, WA+ 300. Ik heb nu toch maar optie 2 gekozen.
 
Nou, wat dat betreft ben ik door schade en schande wijs geworden. Binnen anderhalf jaar gestolen:

1984 Honda Lead 125cc
1997 Aprilia Leonardo 125cc
1998 Daihatsu Charade

Mijn huidige 1997 Toyota Corolla is dus mooi tegen diefstal verzekerd. Mijn autootje is weinig waard, dus de meerkost van een WA+ is ook laag. WA was 220 per jaar, WA+ 300. Ik heb nu toch maar optie 2 gekozen.


Vind ik erg weis!
Voor die paar tientjes verschil ben je gelijk een stuk beter verzekerd! en ookal krijg je niet je motor of auto terug je krijgt wel een (vaak te laag) bedrag terug zodat je niet helemaal in zak en as hoeft te zitten.

Bij mij dus ook motor en auto wa+ verzekerd!

Enne Bulls erg zuur voor je ! dat zoon triesteling niet met zen pote van een andermans zuur verdiende spulle kan afblijven! sterkte en hoop voor je dat ze hem terug vinden (in acseptabele staat)
 
Sjesus! Als je (zoals ik) in Nijmegen woont mag je wel oppassen... Dikke kans dat als ze mijn brommer stelen ze na een paar honderd meter stil komen te staan, maargoed... Voorlopig op dit brik maar doorrijden dus... Ik ga voor je uitkijken!
 
Sjesus! Als je (zoals ik) in Nijmegen woont mag je wel oppassen... Dikke kans dat als ze mijn brommer stelen ze na een paar honderd meter stil komen te staan, maargoed... Voorlopig op dit brik maar doorrijden dus... Ik ga voor je uitkijken!

danku!

Ja je mag zeker wel uitkijken hiero.. twee weken voordat mijn motor was gestolen was mijn maat zijn kawasaki ZX12-R ook uit de voortuin gejat.. had alarm en al erop, volgende morgen weg.. verder lees ik ook heel veel over diefstal hier en rondom Nijmegen.. niet normaal :N
 
Probleem is dat ze hier in Nijmegen heel snel de grens over zijn, en tsja, dan wordt het voor justitie allemaal wat lastiger... En voor dieven wat makkelijker. Helaas...
 
nou ik denk dat dat nog lang niet gaat gebeuren.. dus zou ik maar in de tussentijd maar 3 sloten erop doen en vastbinden aan een paal als je hier in nijmegen woont.. of nouja overal in nederland :N

ik ga dit weekend even mijn contact persoon bij de politie informeren hoe de zaken staan en hopelijk hebben ze wat info over de dader die op de beelden staan..
 
nou ik denk dat dat nog lang niet gaat gebeuren.. dus zou ik maar in de tussentijd maar 3 sloten erop doen en vastbinden aan een paal als je hier in nijmegen woont.. of nouja overal in nederland :N

ik ga dit weekend even mijn contact persoon bij de politie informeren hoe de zaken staan en hopelijk hebben ze wat info over de dader die op de beelden staan..

Ik vrees ook wel dat dat nog wel ff duurt... Flink wat sloten en misschien een beetje stroom erop. Je moet toch wat..

Je hebt in ieder geval zeker geluk dat je beelden hebt, misschien dat het helpt! Ik zal voor je duimen.
 
:( Klote!! Als mijn kawa af is moet hij ook buiten in de voortuin staan....hier in Nijmegen! :(
Vraag me af of 3 sloten waarvan 1 aan een stuk betonijzer in de grond voldoende is........ :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan