GSXR750 K6 gestolen in Capelle aan den IJssel

Imriyr

MF'er
20 mrt 2003
64
0
Capelle aan den IJssel
Gisternacht is mijn GSXR750 in Capelle aan den IJssel uit de parkeergarage gestolen. Een buurman heeft rond half drie wat geluid gehoord, waarschijnlijk het alarm.

Het betreft een Suzuki GSXR750 K6, bouwjaar 2006, kenteken MT-NH-74.

De motor heeft de volgende accessoires die hem opvallend maken:
- Blauw gespoten velgen met wit velglint
- Blauw gespoten voorspatbord
- Blauw gespoten achterspatbord
- Blauw gespoten ketting beschermer
- Blauw/witte seatskin (Second Look)
- Blauw/witte leren tankhoes (Bagster)
- Blauw kuipruitje
- Blauwe voetsteuntjes
- Racefit Mega uitlaat met DB killer
- Garmin Zumo 660 navigatiesteun
- Valbescherming R&G (frame, bar-ends, vooras, achtervork)
- R&G Tailtidy
- LED knipperlichten voor (getint)
- LED knipperlichten achter
- Carbonlook kroonplaatbeschermer (Suzuki)

Foto's:
1.JPG

2.JPG

3.JPG
 
sterkte met afhandeling...

er staat nu om de 3 dagen wel een nieuw gestolen topic bovenaan...en dat is alleen nog maar op MF... :/
 
Die motor stond inderdaad al een tijdje te koop op MF. Maar goed, ik had er ook niet echt haast mee, omdat hij me op zich wel beviel en ik druk met wat andere dingen bezig was. Nou ja, verkoop hoeft in ieder geval niet meer. :(
 
Die motor stond inderdaad al een tijdje te koop op MF. Maar goed, ik had er ook niet echt haast mee, omdat hij me op zich wel beviel en ik druk met wat andere dingen bezig was. Nou ja, verkoop hoeft in ieder geval niet meer. :(
misschien is dit, gezien de huidige motormark, wel een betere "oplossing" B|
 
Wellicht wel weer mosterd na de maaltijd maar, stond de motor ergens aan vast?

Ik denk inderdaad dat je er op deze manier wellicht beter uitspringt.....
 
Damn, das cker minder zeg... Kl#relijers..... Handen dr af!!!!!!!

Suc-6!

Gaat helpen als je dit roept op een forum... :+


@ TS: Balen!! Zulke dingen zuigen... hoop dat je verzekeringtechnisch iets fatsoenlijks terug krijgt, al blijf je de pest er in houden... sterkte... ;)
 
das kut zon pracht motor

telt de verzekering al die extra opties ook mee of moet je dat apart er bij verzekeren

Dat ligt aan de maatschappij en wat jij aan premie wil betalen. Je kunt extra accessoiers meeverzekeren en bij sommige zijn die tot een bepaald bedrag al standaard meeverzekerd.
 
Jezus, ik dacht dat de zaak nu wel veilig zou zijn in de bergenbuurt? Is nu toch afsluitbaar. Webtech is er al 6 jr weg
Zou eens gaan kijken in schollevaar?
 
Ik denk het niet...de dagwaarde bij nieuwere fietsen meestal minder dan wat de verkoper ervoor wil krijgen en wat een particulier er bereid is voor te betalen...

Denk niet dat jij weet hoe het werkt. Samen met de expert kom je een bedrag overeen en dat is gemeten aan de prijzen die voor een vergelijkbare motor door een dealer wordt gevraagd :W
 
Der wordt de laatste tijd als de pleures gestolen.
Vaak worden die gasten getipt door van die hangjochies voor 50 eurie etc

Helaas doet de politie weinig tot niks en beweren ze er niks aan te kunne doen
pure bullshit

Helaas denk ik dat op den duur als het zo doorgaat de verzekeringen onbetaalbaar gaan worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan