TL1000 Streetfighter

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Het is wellis waar niet mijn eigen project geweest maar ik ben wel in het bezit van een mooie streetfighter....

Wat is er allemaal gedaan:

Onder andere: Spuitwerk GL paints.
Yoshimura RS2 RVS uitlaatsysteem, verbouwd door Startwin - Braking wielen, remschijven en nieuwe remblokken -Yamaha R1 achterframe en zitje - Kuipje Kawa Z1000 - Onderkuip Suzuki SV1000 - Duc 999R voorspatbord -Radiatorschildjes Kawa ER6N - BITUBO achtervering - Wilbers aangepaste voorvork - Renthal stuur - RVS Goodridge remleidingen - Nieuwe rode EK ketting en tandwielen - Titax rem- en koppelinghendels - ECU door Hoegee afgesteld - diverse speciale alu onderdelen - diverse gepolijste delen.

Wat heb ik er later nog aangedaan:

Nieuwe spiegels er op. Toerenteller gefixt. Deze deed het eerst niet. Andere hendels besteld: FP Racing.

Wat moet er nog gebeuren ik moet op de één of andere manier nog een uitlaat schildje fabriceren. Ik kom nu namelijk met mijn laars tegen de uitlaat bocht. Zijn er mensen die hier iets op weten of dat kunnen verzinnen/fabriceren?

Hierbij ff wat piccie's.... Zonder spiegels...

DSCI0139.jpg

DSCI0140.jpg

DSCI0141.jpg
 
Wat een vette fighter :} Echt een lekker mixje
tussen suzzie, yammie en kwaak. :Y

:9~

Voor dat hitteschild kun je evt wel 2 moertjes vast lassen op je uitlaat. Kun je daar de boutjes in draaien van je hitte schild. Good luck
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een piccy waar de lijn te zien is? Ik zie nu alleen pics in rare bochten, maar niet 1 vanaf de zijkant :P

Ziet er wel allemaal netjes uit.
 
Zeer strak ding geworden!Origineel vind ik het maar lelijke dingen maar op deze manier ziet het er super uit.Vooral de organische bochtenpartij,lekker!Die lui bij Startwin kunnen wel wat. (Heb wel eens wat anders gehoord)
Gr.Gerard
 
hijs echt netjes !! knipperlichtjes zou ik persoonlijk wit mooier vinden , dat is persoonlijk !!
gaaf ding :D
 
Voorkant is wel geslaagd. Achterkant vind ik te ver naar achteren staan en daarmee het geheel uit zijn verhouding haalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan