[25KW] Prachtige Yamaha XJ600S Diversion (LASER)

tummeke

MF'er
21 jul 2006
71
0
Utrecht
Nu de Lente er weer aan zit te komen wil ik toch weer op zoek naar een supersport en daarom mijn 25KW fiets in de verkoop doen.
Echt een ideale beginnersfiets.. Lekker sterk onderin maar toch lekker makkelijk in te sturen.. Je kijkt hem werkelijk zo de bocht door..

Eerste Toelating 07-1997
Vermogen op kenteken: 25KW
Cilinder Inhoud: 598cm3
Massa: 208kg

- Ketting, Tandwielen, Banden etc in prima staat.
- 29.000 echte kilometers.
- Mooie Dubbele Lasers met lekkere brom.
- Met chromen valbeugels.
- Met handig topkoffer, eventueel makkelijk te demonteren.
- Altijd binnen gestaan en alleen 's zomers gereden!

Starten en lopen, deze fiets heeft me nooit in de steek gelaten.. Echter ivm vol vermogen rijbewijs ga ik nu dus op zoek naar een ander type motor.

Vraagprijs: 2900 Euro.. En, what you see is what you get :)

Motor is te bekijken in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Dus kom eens een proefrit maken! Je zult zien, je bent zo verkocht op deze prachtfiets!

De foto's:

p1020502largept3.jpg

p1020503largeva0.jpg

p1020504largekt8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Idd, maar toen ging het topic eigenlijk alleen nog maar over het topkoffer :)

En zolang de motor nog niet verkocht is verkoop ik ook geen onderdelen los, dan kan ik er namelijk ook niks meer mee :P

Ohja, stiekem zijn er wel enkele tientallen kilometertjes bijgekomen hoor ;) Maar ik ga echt geen nieuwe foto's maken van de teller enzo :P
 
Nette Diversion hoor :Y Als je 'm verkocht hebt weet ik nog wel wat leuks voor je :P Ik heb zelf ook m'n 25kw periode op een Diversion doorgebracht en dan rijdt zo'n sportfiets toch wel heel strak. Anyway, succes met de verkoop :)
 
Tnx.. Heb er ook altijd super veel plezier van gehad :) Zijn heerlijke fietsjes.. Maargoed, heb nu al een behoorlijk tijd vol rijbewijs, dus volgende zomer breng ik liever op een supersport door :P :P
En heb daarvoor al bepaald model op het oog, al moet ik zeggen dat je RF er ook erg geil uit ziet 8-)

Nu nog een liefhebber vinden die het geld heeft een fatsoenlijke 25KW fiets te kopen.. Ik weet het, ik wilde eigenlijk eerst ook voor 1000 euro een GS500 kopen :P Maargoed, toen ik daarmee op de snelweg kwam en ie niet meer vooruit wilde wat dat toch wel snel over!

(Ik dacht trouwens al dat ik de spoorbrug bij driel herkende ;) Maar zie in je profiel dat dat wel eens kan kloppen *D )
 
Omhoog :)

T zal toch wel niet storm lopen voor dit weer, en hij hoeft ook niet perse weg, maar hij is nog steeds te koop :)
 
Ik zet em weer even omhoog..

Met de lente die er weer aan zit te komen wil ik weer op zoek naar een supersport! Dus ga weer eens wat werk van de verkoop maken langzamerhand..

Bod van 1500 had ik overigens niet meegrekegen.. Maar was ook veel te laag geweest :)
 
Hahaha ja :) Alle begin is moeilijk..

Maar is zeker een heerlijk apparaat.. Alleen lokt nu toch het grote vermogen voor mij :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan