Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

25kw@ zx6r 95

Jorg

MF'er
15 sep 2006
59
0
Boxtel
Voor diegene die zich afvroegen hoe een zx6r uit 95 naar 25kw omgezet was:

Zo dus:



ipv



 
Laatst bewerkt:
zelf gebeunt? of heb je het laten doen, hoeveel was je er voor kwijt?
 
  • Onderwerp starter
  • #3
Nee, heb de motor zo 2 jaren geleden gekocht ... En tja wat mag je na 2jaar rijden?? juist...
Maar dit is wel bij een kawasaki dealer gedaan ... Originele papieren erbij...
 
Ik heb het wel zelf gedaan. Maar wel met voorkennis. je bent een middagje zoet, maar zo bespaar je wel 100 eu. Daarnaast leer je veel van je motor en vijzel je technische vaardigheden op.

Kosten:
die ijzeren plaatjes: 8 euro
Testbank: 50 euro
Resultaat: 29.9 pk i.v.m. 105pk

En hij rijd nog steeds! chill toch
 
mooie motor beunhaas
Mijne mogen er over een paar maandjes uit, maar dan gaan meteen de hele carbs uit elkaar voor een dynojet kitje.. en wordt alles nog eens grondig gereinigd en nagekeken
vorig week al mijn complete motor in elkaar gezet..
zie motormeuk: Motormeuk Filmpje: Ninja build off
Heb de ringen destijds zelf nog opgehaald in gouda.. maar wel door een dealer er in laten zetten en officieel op kenteken
Ga dit over paar maanden dan ook zelf doen, als ik dan nog hulp nodig heb kan ik je inschakelen?
 
inschakelen kan altijd. mn pa is auto monteur en stond me bij voor als er zich problemen zouden voor doen. T was echter easy as hell en zelfs mn moeder had het kunnen doen, en dat zegt ook wel weer wat..

edit: na het zien van je filmpje vraag ik me af waarom je die 4 plaatjes bij de dealer er in laat zetten, maar vervolgens wel je hele motor uit elkaar sloopt, en weer in elkaar zet best netjes, dat zwarte frame. heb je er meer duidelijke foto's van? want ik zat daar ook aan te denken ivm lichte corrosie..
 
Laatst bewerkt:
Nou, toen ik de motor kocht had ik totaal nog geen ervaring, en aangezien ik nu voor motor-monteur heb gestudeerd enzo..
Duidelijkere foto's heb ik nog niet gemaakt, niet veel tijd ivm werk enzo..
Moet hem nog poetsen en dan zal ik foto's maken, zal het hier wel neergooien als ik ze heb
 
would be nice.. ik zat er idd ook aan te denken.. mooi winter klusje! Cabrio de stalling in en ruimte zat voor Bjorn om te klussen.. heb je er veel werk aan gehad? en je brug ook mee gespoten?

x
 
Inlaatrubbers, tussen je carbs en je motorblok.

Tank, luchtfilterhuis en carbs verwijderen je kunt ze er zo indrukken (of eruit halen) karweitje van een halfuur.
 
Nog een vraagje:

Waarom zitten de gaten van de ringen aan de buitenkant, en niet gecentreerd in het midden?
 
zou iemand stap voor stap willen beschrijven wat je allemaal moet doen om de ringen erin terug te plaatsen? en is het te doen voor iemand die er geen verstand van sleutelen heb?
 
kijk dankjewel.. is toch best lastig.. is hier iemand uit omgeving alkmaar die dit kan doen..? wil er eventueel wel voor betalen..? maar dan moeten ze er weer in
 
ik zal de maten binnenkort even opgeven.. sorry voor late reactie maar ben hier al tijd niet meer geweest... ik weet wel dat ze maar 8 euro kosten bij de kawa dealer..