26 juni ZAC Zandvoort: 4e race

Tja, al die filmpjes waar ik er uit geremd wordt. Nu weer op 4 minuten. Wel erg mooi om van te leren. Bedankt Marcel!
Ook wel leuk om te zien hoe Hugo er op 3.23 voorbij komt, hoe die filmpjes elkaar overlappen :)


Richard, in race 2 was jij 19de, net achter Pieter. Alex 21, Marcel 23, Roel 25, Sep 28 en Michel 35.
 
Richard, in race 2 was jij 19de, net achter Pieter. Alex 21, Marcel 23, Roel 25, Sep 28 en Michel 35.

Whaha val je uit word je 34ste , rij je hem uit word je 35 ste.. _O- dus...
Moet maar ff leren om mijn ogen dicht te doen bij de eerste bocht en gewoon erin knallen.. :Y
 
Hier nog een filmpje vanaf de laatste plek een stukje naar voren toe gereden in race 2 van de S2:

Helaas heb ik race 1 moeten missen omdat ik eraf werd geketst in hugenholz tijdens de S2 kwalificatie....helaas niet goed kunnen zien wie het was, maar het gebeurde erg lomp! Dus na een hoop sleutelwerk race 2 achteraan mogen starten in de S2.
Na race 2 toch nog een redelijk voldaan gevoel, maar jammer van die lang durende code 60!

Interactive88 nog bedankt voor je clip-on en ik pm je nog ff!
 
en de boel staat online ;)
Mooie foto's weer :}

MAJ_20120626-1247.jpg
 
Tijdens mijn vele rondjes onder code 60 heb ik eens goed rond kunnen kijken op het circuit.

Meest bizarre was wel zo'n ding boven het Scheivlak:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/208000/Reely-helikopter-QuadroCopter-450-A2F/?ref=detview

Iemand heeft heel bijzonder opnamen van ons gemaakt denk ik..

ik had ook de tijd om rond te kijken :(

was een stelletje met dat ding... en ik kreeg de indruk dat er inderdaad een cam aan de onderkant was gemonteerd... hopelijk worden de beelden op internet gevonden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een super dag gehad. Voor de eerste keer op het droge in de S3 weten te kwalificeren, op de 37e plek. Maar man wat gaat dat hard. Wel ontzettend mooi om mee te maken. Vooral race 2, doordat een aantal snelle gasten vanuit de pits moesten starten, leverde aardig wat actie op. Ook leuk dat ik mezelf dan ongeveer 2 seconden in beeld zie op de beelden van die snelle gasten :)

Andersom heb ik jullie ook zo'n 2 seconden in beeld. Helaas niet langer, want er was geen houden aan :} Hierbij het filmpje vanuit de achterhoede S3 (tot ronde 6, toen hield de camera er mee op...):

Op 2:40 kom ik even in beeld en op 2:50 steek ik even mijn been uit naar je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan