Gestolen in Nijmegen: BMW R1100GS MV-64-ST

paulvalst

Die hard MF'er
26 aug 2008
325
0
nijmegen
Goedemorgen,

toen ik vanochtend met de sleutel in de hand de portaaldeur uit kwam kon ik meteen de telefoon trekken, want ze hadden de motor naar de straat gesleept en ergens op/in geladen.
Mijn BMW r1100gs met kenteken MV-64-ST is in de nacht van dinsdag op woensdag 10 februari tussen 2 en 8 uur gestolen uit de Maanstraat van Nijmegen West.

Ondanks dat de kans klein is dan hij in de omgeving staat, (staat waarschijnlijk al in duitsland oid) vraag ik jullie toch om uit te kijken naar deze motor, een zwarte met rood zadel en een laser demper en zijkoffers. De motor heeft valbeugels, en schuifschade op het ruitje rechts.

Motor was WA verzekerd.

Heb zo geen foto van de motor, maar het is dit model met deze kleur. Denk 'm minder blinkend in, en met zijkoffers en een ronde laser uitlaat. Dus let op, het is niet exact de motor van de foto!

2890780858_9e2937a980.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heel veel sterkte.

Ze zijn wel weer flink bezig, zoveel gestolen motoren is niet normaal meer.

Verder hoop ik dat hij goed verzekerd is.
 
In nijmegen vallen de diefstallen wel heel erg op. Zitten, volgens mij, een stel dieven c.q. helers in gestolen motoren/auto's ofzo.

Maargoed.. rij is over industrie terrein west-kanaaldijk en je weet genoeg. Kleine rot hutjes met een ferrari ervoor en andere opvallende zaakjes :X

Wel balen voor TS ik hoop dat je em ooit nog terugvind.
 
Laatst bewerkt:
'motor gestolen bmw 1100 gs nijmegen' > 'Gestolen bmw 1100 gs MV-64-ST Nijmegen'
 
Bedankt bolski.
Ga om 10 uur aangifte doen.
Site motorgestolen.nl houdt ermee op dus dat kan jammer genoeg niet meer, ga nou ff een rondje door de wijk doen hoewel hij in een bus geladen lijkt.
 
Sterkte @paulvalst.
Bij elk bericht "motor gestolen" kan ik me zo kwaad maken!
Maar ja, ik heb dan ook met hard werken en sparen de dingen gekocht die ik bezit.
Tegenwoordig schijnt dit niet meer normaal te zijn...
 
Sterkte @paulvalst.
Bij elk bericht "motor gestolen" kan ik me zo kwaad maken!
Maar ja, ik heb dan ook met hard werken en sparen de dingen gekocht die ik bezit.
Tegenwoordig schijnt dit niet meer normaal te zijn...
Exact mijn gevoelen... Sterkte ermee.
 
Bedankt allemaal!
Bij de aangifte werd ook al wel duidelijk dat de kans op terugvinden klein is...
Óf hij gaat naar duitsland en dan eventueel naar polen, óf hij wordt in een garagebox uit elkaar gehaald voor onderdelen voor marktplaats/schademotor. Dus praktisch geen kans om m terug te vinden, vooral voor een motor in dit segment.
Heb ook ff de oude rijschool gebeld of ze rond willen kijken.
Hoop toch dat iemand hem ziet staan, tegen beter weten in ;).
Is ook nog niet echt doorgedrongen, dat komt nog wel denk ik.
Toch een motor van €4000,-. Daar zal ik toch een jaar eerlijk voor moeten werken,
omdat anderen op een eenvoudigere manier aan geld willen komen...

Ik hou jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen
 
Bedankt allemaal!
Bij de aangifte werd ook al wel duidelijk dat de kans op terugvinden klein is...
Óf hij gaat naar duitsland en dan eventueel naar polen, óf hij wordt in een garagebox uit elkaar gehaald voor onderdelen voor marktplaats/schademotor. Dus praktisch geen kans om m terug te vinden, vooral voor een motor in dit segment.
Heb ook ff de oude rijschool gebeld of ze rond willen kijken.
Hoop toch dat iemand hem ziet staan, tegen beter weten in ;).
Is ook nog niet echt doorgedrongen, dat komt nog wel denk ik.
Toch een motor van €4000,-. Daar zal ik toch een jaar eerlijk voor moeten werken,
omdat anderen op een eenvoudigere manier aan geld willen komen...

Ik hou jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen
Heel veel succes met het afwikkelen van de zaak.

Er zijn een aantal motoren terug gevonden die in de buurt stonden. Ga gewoon eens een paar uur straten door rijden (op de fiets) en kijk eens onder motorzeiltjes.

En hou verkooopsites in de gaten. ook gewoon n paar uur weg klikken.
(je zal je wel voor je kop slaan dat je en niet wa+ verzekerd hebt of niet?)
 
Gadverdamme ik word niet goed van deze berichten. :(
Ik zal goed opletten in nijmegen en omstreken.
Sterkte met de afhandeling.
 
Heb er bewust voor gekozen om niet WA+ te verzekeren omdat dit vrij duur was.
Vanuit een praktisch oogpunt eigen schuld dikke bult dan, ware het niet dat ze gewoon
van je motor af moeten blijven.

En nijmegen is groot; heb al een deel van de buurt uitgekamd, maar als ik dit goed wil doen zal ik heel nijmegen moeten coveren. Dat is wel een hele dag fietsen... Morgen heb ik meer tijd, dan zal ik eens een poging wagen.
 
Nijmegen zie ik ook wel erg vaak vermeld.

Succes met het zoeken en hopelijk vind jij of iemand anders hem en komt die terug :)
 
damn

ze wisten dus wel wat er te halen was
had je er onlangs nog opgereden?

sterkte ermee en dat ie maar weer snel terug gevonden word, helemaal doordat je alleen maar wa verzekerd was.
(wa+ is toch niet zo veel duurder dan wa?)
 
ik dacht al... toen ik uit mijn raam keek waar is die BMW toch gebleven... helaas voor mij zijn die gasten ook een straatje verder geweest en hebben ze die van mij ook maar meteen meegenomen...
 
vannacht nóg een motor weggehaald in dezelfde buurt :( Gestolen in Nijmegen Honda ML-36-ZV

Google Maps

Kan geen toeval zijn, klote voor jullie allebei. Ik hoop dat ze jullie motoren terug vinden, maar nog liever diegenen die ze stelen. Knap dat je jezelf in de spiegel aan kan kijken als je weet dat je anderen iets ontneemt waar ze en veel plezier aan beleven en vaak ook lang en hard voor hebben gewerkt ..
 
Heb er bewust voor gekozen om niet WA+ te verzekeren omdat dit vrij duur was.
Vanuit een praktisch oogpunt eigen schuld dikke bult dan, ware het niet dat ze gewoon
van je motor af moeten blijven.

En nijmegen is groot; heb al een deel van de buurt uitgekamd, maar als ik dit goed wil doen zal ik heel nijmegen moeten coveren. Dat is wel een hele dag fietsen... Morgen heb ik meer tijd, dan zal ik eens een poging wagen.
Uiteraard..eigen schuld dikke bult (gelukkig scheelde het bij mij maar een paar tientjes..van WA naar +)
Desalniettemien moeten ze met hun gore tengels van iemand anders zijn spullen afblijven... (ik zeg, afhakken die handjes)
 
Mm.. 1 busje dus en inladen die hap, ff de sloten saboteren en ze kunnen mee.. Flikkers, ze moeten de handen van zulke mensen afhakken.
 
je kan eigenlijk geen motor meer buiten laten staan tegenwoordig.
vroeg of laat is ie weg.
dit verhaal bevestigd dat er geen uitzonderingen op deze regel meer zijn.
sommige steden/provincie,s zijn ze wel iets sneller weggenomen dan op andere plaatsen.
ik zou mijnes nooit buiten onbeheerd achterlaten.
uit voorzorg.
op vakantie ook niet zonder ernaast te slapen in een tent of in een berging van een hotel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan