Gestolen: Zilver/Zwarte Yamaha R1 2004 in Amsterdam Noord

BlackOps

MF'er
18 mei 2008
74
0
Ja hoor, het was ook te goed om waar te zijn. Ik had hem net een jaartje en was bijna al verbaasd dat niemand hem nog had geprobeerd te stelen.

Nou, nu wel dus.

Merk: Yamaha
Type: YZF-R1 (zilver/zwart)
Bouwjaar:2004
Kenteken: ML-BV-87
Opvallende kenmerken:
- Diepe kras op de linkerzijde van de tank dat opgevuld is met grijze verf, maar niet exact dezelfde kleur heeft als de rest van de tank.

- Heeft een standaard uitlaat, maar zitten race baffles in. In andere woorden, het klinkt een (behoorlijk) stuk luider dan standaard.

- Er zitten frame sliders op die gedeeltelijk versleten zijn door een valpartij.

Fotos:
gestolen.jpg


gestolen2.jpg


Hij is gestolen in Amsterdam-Noord en stond geparkeerd voor mijn huis op de Anemoonstraat. Dit is gebeurd in de nacht van 17 Februari 2010.

Ik heb al mijn hele wijk rond gereden in de auto om te kijken of ze hem misschien hadden verplaatst en achtergelaten, maar helaas.... Mocht iemand iets zien of hierop aanslaan, dan zou ik een PM'tje wel waarderen.
 
:( :( :(

Dat je zo een mooie fiets buiten durfde te laten staan in noord :o

blijft te gek voor woorden natuurlijk, dat ie gejat is.. |(
 
Ik zit bij het Buikslotermeerplein, ik hou het voor je in de gaten.
Ik vrees alleen dat hij verdwenen is in een busje, want met de sneeuw enzo denk ik niet dat ze er rijdend op weg gegaan zijn.

Anyways, hoop dat je goed verzekerd bent.
 
:r :r

wederom Rabat aan de Amstel :N

maar als hij een jaar lang op straat heeft gestaan in Noord heeft het idd lang geduurd, Het zou niet moeten maar dit is bijna de goden verzoeken.

Suc6 met de afhandeling, hoop dat de verzekering goed gemutst is :Y
 
De gemiddelde verzekering heeft niet voor niets een clausule opgenomen dat de motorfiets 's nachts binnen gestald moet zijn.

Ik hoop voor je op een vlotte afwikkeling van de zaak zodat je begin komend seizoen weer mobiel bent!
 
Dit is ook wel een beetje vragen om problemen natuurlijk :/ Maar goed, het blijft natuurlijk van de gekken dat iemand anders zomaar aan jouw spulletjes zit :X

Ik vraag me overigens af waar al die motoren toch naar toe gaan? Ze worden echt bijna nooit teruggevonden :N
 
Balen man!! Had je 'm goed verzekerd? En hoe stond ie vast? Niks vragen om problemen. Ze moeten gewoon met hun gore poten van andermans spullen af blijven!

Ik hou m'n ogen voor je open!
 
Echt, let op busjes snachts die je niet kan plaatsen waarom ze door je wijk rijden. Heel vaak komen ze ff kijken om een half uur later hun slag te slaan.

Bij twijfel, direct de politie bellen. Die komen vaak echt wel om zulke meldingen!
 
Nu wil ik andere MF-ers niet bij voorbaat verdacht maken van het stelen van een motorfiets, maar misschien dat dit toch enigszins interressant kan zijn:

ik wil samen met paar ander jongens een motor team ( race team starten )
ik hoop dat ik jongens vinden die ook motor hebben en een team willen maken.
woon in amsterdam oost
ik hoor het wel.
ik heb zelf een R1

Is gequote uit dit topic. Topicstarter heeft het verder dan ook bij één post gelaten.

Nogmaals, ik beschuldig de gequote persoon nergens van maar het kan inzake deze gestolen motorfiets toch van waarde zijn.

Sterkte met de afhandeling! Hopelijk weten ze de daders te pakken!
 
Bedankt voor het meedenken Joria, maar ik betwijfel of ik er heel veel mee kan. Dan zou ik zijn IP adres moeten hebben, kijken waar het aan gekoppeld staat en uit vinden waar hij woont en dan... zijn woning gaan stalken in de hoop dat hij mij naar mijn gestolen motor leidt? ;)

Bedankt allemaal voor de medeleven, het is toch wel een rot gevoel als je opeens ziet dat je motor, waar je zo hard voor gewerkt hebt, weg is.

Aangifte is al gedaan en de verzekering is ook gebeld. Alleen moet ik van de verzekering wel nog even 30 dagen wachten voordat ik iets uitgekeerd zie, omdat ik de motor terug zou moeten nemen als de politie hem binnen 30 dagen vindt (yeah right).

Maar goed... ik moet er maar aan wennen dat ik op zoek moet gaan naar een nieuwe motor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan