yoeri.sigterman
MF'er
...goedemiddag lezers van het streetfighter gedeelte van het motor-forum
Aangezien dit de beginpost is van een nieuw/eerste fighterproject even wat info over hoe en wat:
Het project
-Bouw een gpz900r om tot een "zieke"fighter.
Ingrediënten
-2 broers met teveel tijd (studenten)
-3 rechterhanden (Ikzelf heb er 2, Erik eentje)
-meerdere bouwlocaties: 1 tuin/schuur, 1 schoon huis en 1 werkplaats voorzien van alles wat de zelfbouwer maar kan wensen.
Nu denkt iedereen vast: Waar heeft hij het over?!
Meestal wordt de bouw van een motor gedaan door slechts 1 persoon, nu zijn het er twee(ling). Eentje is de IO er (Industrieel Ontwerpen voor de non uni-ers) oftwel alles want ontworpen moet worden zal door mij gedaan worden, de ander is de spuiter en voor zaakjes waar veel kracht geleverd moet worden.
de bike
eerder spuitwerk
...aangezien we de motor morgen pas gaan ophalen in Breda kan ik verder nog niet teveel vertellen...Meten is weten (volgens vaders) dus de bike gaat eerste helemaal uit elkaar om te meten en dan weten we wat er moet gaan veranderen. Het hoe gedeelte komt hopelijk later met een beetje hulp van maggie en jullie
groet Yoeri en de spuiter/zware man Erik
Aangezien dit de beginpost is van een nieuw/eerste fighterproject even wat info over hoe en wat:
Het project
-Bouw een gpz900r om tot een "zieke"fighter.
Ingrediënten
-2 broers met teveel tijd (studenten)
-3 rechterhanden (Ikzelf heb er 2, Erik eentje)
-meerdere bouwlocaties: 1 tuin/schuur, 1 schoon huis en 1 werkplaats voorzien van alles wat de zelfbouwer maar kan wensen.
Nu denkt iedereen vast: Waar heeft hij het over?!
Meestal wordt de bouw van een motor gedaan door slechts 1 persoon, nu zijn het er twee(ling). Eentje is de IO er (Industrieel Ontwerpen voor de non uni-ers) oftwel alles want ontworpen moet worden zal door mij gedaan worden, de ander is de spuiter en voor zaakjes waar veel kracht geleverd moet worden.
de bike
eerder spuitwerk
...aangezien we de motor morgen pas gaan ophalen in Breda kan ik verder nog niet teveel vertellen...Meten is weten (volgens vaders) dus de bike gaat eerste helemaal uit elkaar om te meten en dan weten we wat er moet gaan veranderen. Het hoe gedeelte komt hopelijk later met een beetje hulp van maggie en jullie
groet Yoeri en de spuiter/zware man Erik
Laatst bewerkt: