De ZRX Trefpunt Agenda

spiraldive

MF veteraan
4 jun 2007
1.323
16
Stolwijk
Beste ZRX forum leden,

Plaats hier alle afspraken voor bezoeken, ritten e.d.

Zodoende houden we overzicht en kunnen we altijd onze afspraken terugvinden zonder
alle post's door te zoeken. Leve het gemak!
 
Ben er nog nooit geweest, megameeting.
Misschien wel leuk inderdaad met wat zrx-en, maar weet op het laatste
moment pas of ik kan.

Groetjes
 
en natuurlijk de welbekende z dag in tiel ook altijd gezellig en aardig wat zrx,en op 6 juni 2010 info op www.kawasakimerkclub.eu

grts rob
 
Dit mag je gewoon niet missen:

classic superbike meeting

19 & 20 juni 2010, Kotterbos locatie Almere, Nederland

www.classicsuperbikemeeting.nl
 
Even oma weg halen...


27 juni 2010!!!!! ZRX meeting Mc Veenendaal om 13.00 uur!!!
 
Laatst bewerkt:
27 juni 2010 , mc donalds veenendaal nieuweweg noord 226 3905 LX ,om 13.00 uur .ik kom natuurlijk ook , met z,n drieen alle drie op een zrx . ik zal proberen nog een zrx rijder mee te krijgen .
 
hey ton , nee ik bedoel jou niet , jij moet mee , nee een andere zrx rijder jongen werkt in gouda en woont in alphen aan de rijn en rijd op een nette zrx 1100 lawson kleuren .ik bel hem wel even op z,n werk , als ie niks te doen heeft komt ie zeker mee.
 
hey ton , nee ik bedoel jou niet , jij moet mee , nee een andere zrx rijder jongen werkt in gouda en woont in alphen aan de rijn en rijd op een nette zrx 1100 lawson kleuren .ik bel hem wel even op z,n werk , als ie niks te doen heeft komt ie zeker mee.


Ok, ik kom! Hoe laat en waar spreken we af?
 
Het lijkt mij wel handig om op de A12 bij shell de Andel aftespreken ,kunnen eventueel de zrx,en uit Zoetermeer en Rotterdam en Den Haag ook aan haken., en dan met z,n allen naar Veenendaal.
 
Het lijkt mij wel handig om op de A12 bij shell de Andel aftespreken ,kunnen eventueel de zrx,en uit Zoetermeer en Rotterdam en Den Haag ook aan haken., en dan met z,n allen naar Veenendaal.
Ben er bij, maar dat wist je al geloof ik.

Groetjes
Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan