Honda 600RR/ 1000RR voorjaarsmeeting

Kea

MF veteraan
25 mei 2003
6.021
0
Amsterdam
Honda CBR 600RR/1000RR Meeting

Datum: zondag 18 april​

Tijd: 13:00 uur​

Harderwijk, Strandboulevard West​

full



Het wordt weer eens tijd om de Honda CBR600RR en CBR1000RR modellen bij elkaar te brengen. De locatie is weer de Strandboulevard in Harderwijk. We kunnen daar posen met de motoren, een terrasje pakken en er is de mogelijkheid om mooie foto's van je motor te laten maken door WollieWonka (die meteen z'n verjaardag met ons wil vieren *D)

Bij heel slecht weer wordt de meeting verzet.

Voor de mensen uit de regio Amsterdam. We verzamelen 12.15 uur bij de McDonalds in Zuidoost. Uiterlijk 12.30 vertrek richting Harderwijk.

De globale planning:

13.00 uur: verzamelen in Harderwijk

14.00 uur: line up en fotoshoot

15.00 uur: mensen die dat willen kunnen stukje gaan rijden (er is geen route o.i.d. uitgezet, dus op eigen gelegenheid)

16.15 uur: voor de liefhebbers, terrasje en aansluitend wat eten in Harderwijk (op de verzamelplek)



Wie komen er allemaal ?

600RR :
- Kea
- Hondabob
- Witje
- Marieke
- Pentito
- DeRRis
- Blue Panther OVB
- Jessy
- Rabasa
- bjvdberg
- sbb
- Jeffreo
- Armani-honda

1000RR :
- Digger OVB
- Baba-san
- cb-RR-ider
- Tetsu
- Jongone OVB
- Brander
- mr fireblade
- KonradW
- Nameless
- Rummer
- Nosmo King
- zZlaapkopZz
- Geert
- Marcelcbr1000rr
- MarkH
- pRRince OVB
- Drakie
- Katoh 74 OVB
- FeRRdi
- JunioRR
- Pappa
- Repsoll
- BizaRRy
- Onewheel
- Red
- Zaad :o
- Phenomena OVB
- Heja12 OVB
- Base Alert
- Sheldon OVB
- Aoks
- BHRacing
- Jeronimerel
-


Overig:
- Wolliewonka
- Swifty
- Icecream
- Rron
- Pieterrrr
- RR Neliz
- Maatje Base alert
- Gixxer San OVB
- aanhang Armani honda
- Ukki


Foto's worden gesponsord door Circuitfotografie.nl

Zaad_fotoshoot_0070.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yess! Ben ik net een weekje terug uit Switi Sranangkondre. *O*

Had Red in z'n T-shirt-topic voorgesteld om de T-shirts hier/dan uit te delen.
 
Voor mij ook een OVB'tje graag


Yess! Ben ik net een weekje terug uit Switi Sranangkondre. *O*

Mmm, dus je bent dan blij dat je niet meer in Suriname zit en daarom naar Harderwijk kunt komen.... :+
Ik zou het wel weten (ben er 1 keer geweest).
 
Laatst bewerkt:
Voor mij ook een OVB'tje graagMmm, dus je bent dan blij dat je niet meer in Suriname zit en daarom naar Harderwijk kunt komen.... :+
Ik zou het wel weten (ben er 1 keer geweest).

Ik weet het ook, ;) vorig jaar was ik tijdens de Superbike en de voorjaarsmeet in Su. Nu komt het beter uit, vandaar: *O*
 
Ik weet het ook, ;) vorig jaar was ik tijdens de Superbike en de voorjaarsmeet in Su. Nu komt het beter uit, vandaar: *O*


Oh, volgens mij kom jij al genoeg in Suriname ;)
Dan kun je idd ook wel eens in Harderwijk komen (ben zelf overigens nog nooit bij een meeting geweest...)
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor staat niet bij mij, maar bij een oom in de winterstalling en dat is een stukje rijden. Daarnaast moet er nog het een en ander aan gesleuteld worden voordat ie poserwaardig genoeg is voor de meeting. Omdat ik dan nog druk bezig ben met klussen in het huisje weet ik niet of ik voor die tijd de motor al gehaald heb en er wat aan gedaan is. Nu staat de motor ook nog droog en warm binnen. Zo zie ik hem liever staan dan wanneer hij in de tuin staat, terwijl ik er zelden op rijd.

Hoewel het natuurlijk wel een aangename afwisseling is om een dagje te rijden en posen ipv klussen O-) 8-)
Als het ff kan wil ik er wel bij zijn :Y . Veel te gezellig om niet te gaan 8-)
 
Wij zijn er bij, mits mooi weer uiteraard ;)

Dan zullen we ook eens met schone motoren komen voor de piccies :P
 
Laatst bewerkt:
Heb dienst dat weekend -O- maar kan vanuit Harderwijk wel snel genoeg op de zaak zijn als dat moet *O*
 
Had er ook graag bij geweest was eind vorig jaar ook zeer geslaagt :Y

Kan helaas niet dit is het weekend van de nationale motor dagen en dan rijd ik al op assen de zaterdag en mijn vrouwtje werkt ook nog dit weekend, twee dagen de jongens dumpen gaat hem niet worden helaas -O-

B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan