Niet eerlijk (aso mede-verkeersdeelnemer)

ZeeSchors

MF veteraan
11 mrt 2008
1.007
0
Sint Annaparochie
FF wat kwijt. :X

Gister een uurtje of kwart vijf in de binnenstad. Moet ik voorrang verlenen aan een fietser en voetgangers. Wordt ik van achteren licht aangereden door een wel opgefokte koekblikrijder. Ik stap af om te kijken of er schade is. Rijder blijft geïrriteerd in zijn auto zitten en schreeuwt dat ik me niet moet aanstellen en dat ik moet oprotten. Ik vroeg hem wat hem bezielde waarop hij nog meer begonnen schreeuwen en schelden dat ik aan de kant moest en moest oprotten. Waarop hij de auto in zijn achteruit zette en er vandoor ging. Met schrik in de benen zette ik de motor op de stoep en heb zijn kenteken genoteerd.
Dus wil ik aangifte gaan doen maar helaas, omdat ik niet direct zichtbare schade had en geen getuige kunnen ze niets doen.
Hij is bekend bij politie en geen gemakkelijke gast. Vrijdag ga ik alsnog aangifte doen voor doorrijden na aanrijding en het uitschelden. Ik weet niet of het zin heeft, ik hoop het alleen.

mvg El




Er is idd geen schade maar toch de schrik zat er goed in.
 
Laatst bewerkt:
Wat een onvoorstelbare @%^*%#*#*%%$%*%#&@ lopen er toch op deze planeet rond! :(

Gelukkig geen schade, goed gehandeld.
 
in de binnenstad? er hangen veel camera's daar, ik zou zeker kijken of dat zo is. dan heb je mooi alles op beeld. en ja, het zijn camera's van de politie, dus goed als bewijs ;)!
 
Geen zichtbare schade...
Ik zou toch ff langs de delert gaan en vragen of ze even willen kijken. Baat het niet, dan schaadt het niet!
Als je toch schade blijkt te hebben, is hij weggereden na een aanrijding zonder zn identiteit te hebben achtergelaten. En dat is een misdrijf.
Zou sowieso aangifte doen.
 
het probleem is dat bijna iedereen op de weg ergens naar toe wilt en daar optijd wilt zijn.
als iemand dat waar die naartoe moet dan zow belangrijk vind en al een opgefokte meneer is,
kunnen ze nog wel eens ontploffen.

Troost je met de gedachte:
Als die zielige man om zow iets kleins al zo opgefokt is dan heeft ie vast een k*t leven.
laat hem maar lekker zo achterlijk doen.
ik pak een lekker pilsje als ik thuis kom en vergeet die sukkel zo snel mogelijk dan heb ik er geen last meer van.

Een pilsje helpt ook altijd goed tegen de schrik *D
 
Laatst bewerkt:
Geen zichtbare schade?
Maar wel bedreigd en niet netjes de ongevalssituatie afhaandelen, maar wel doorrijden.
Doe aangifte
!

Sterkte.
 
Geen zichtbare schade...
Ik zou toch ff langs de delert gaan en vragen of ze even willen kijken. Baat het niet, dan schaadt het niet!
Als je toch schade blijkt te hebben, is hij weggereden na een aanrijding zonder zn identiteit te hebben achtergelaten. En dat is een misdrijf.
Zou sowieso aangifte doen.
:^
 
Arelaxt! Zou zeker aangifte doen. Misschien blijkt later wel dat er iets krom is ofzo. En als niemand bij deze gast aangifte zou doen (als er geen schade blijkt te zijn) dan gebeurt er sowieso te weinig!
 
aangifte doen doorrijden na een aanrijding is zo wie zo reden voor een process verbaal. En dat kan deze gats wel gebruiken zo te lezen. Politie kan niets doen als iedereen wel klaagt maar geeen aangifte doet.
 
Is het niet zo dat zijn gegevens op het aangifteformulier komen?
Mocht het weer eens op niks uitlopen bij hawaii 5-0, dan kun je altijd even langs rijden en een leuke sleuteltruc uithalen met zn koekblik:D
 
Mocht het weer eens op niks uitlopen bij hawaii 5-0, dan kun je altijd even langs rijden en een leuke sleuteltruc uithalen met zn koekblik:D

Al vraagt zo'n bestuurder er wel een beetje om; ik blijf dat een laffe streek vinden.

Terwijl de oplossing vrij simpel is.
Plaats een advertentie en vraag om getuigen.

Vervolgens regel je er zelf twee.

Ook niet echt de legale manier natuurlijk maar daarmee vergroot je de kans dat deze bestuurder wordt aangepakt.
 
Al vraagt zo'n bestuurder er wel een beetje om; ik blijf dat een laffe streek vinden.

Terwijl de oplossing vrij simpel is.
Plaats een advertentie en vraag om getuigen.

Vervolgens regel je er zelf twee.

Ook niet echt de legale manier natuurlijk maar daarmee vergroot je de kans dat deze bestuurder wordt aangepakt.

of ff met je dealer regelen dat die constateerd dat er iets krom is/beschadigd wat je eerst niet zag.

idd niet legaal maar bij zulke aso's vind ik het wel verantwoord...de kans is aanwezig dat die de volgende keer weer het kunstje flikt en er wel schade/letsel is :(
 
Er zijn hier vast wel twee of meer getuigen te vinden.




Of anders.... kenteken? meer details? Mensen die zin hebben in een knop uitje?
 
Ongelovelijk hoe geirriteerd mensen soms kunnen zijn... :X
Joh, je zou toch eens ff op 1 iemand moeten wachten op een ritje van een half uur :?
Ben je toch zeker 2 minuten later thuis :Z
 
Al vraagt zo'n bestuurder er wel een beetje om; ik blijf dat een laffe streek vinden.

Terwijl de oplossing vrij simpel is.
Plaats een advertentie en vraag om getuigen.

Vervolgens regel je er zelf twee.

Ook niet echt de legale manier natuurlijk maar daarmee vergroot je de kans dat deze bestuurder wordt aangepakt.

Yep... en dat kan erg handig zijn... ook al mag het niet... ;)

Heb zelf ook ooit een gevalletje gehad waarbij iemand richting aangaf, instuurde en meteen er na alsnog rechtdoor ging. Omdat ik voorlangskruisde (hij sloeg immers af leek het), ramde die gast zijn blik zo achterin in mijn blik... totall loss dus...

Tegen mij steeds zichzelf excuseren dat ie fout zat, alvast met zijn tussenpersoon bellen hoe of wat. Nog 3x z'n excuses maken, maar tegen de politie zeggen dat hij gewoon rechtdoor reed en dat ik zomaar voorlangskwam. Omdat ik door de andere agent werd ondervraagd, wist ik niet wat de tegenpartij verklaarde. Meneer liet zijn dochter van 13 meteen ff getuigen dat hij geen richting had aangegeven en zo was ik de klos... totdat ik met een getuige aankwam, n.a.v. een advertentie... :)
 
het is een hufter ja, maar je hebt geen schade en bent niet gewond...ik zou het hier bij laten.

die wraakzucht door middel van aangeven schiet je verder ook niks mee op. :W
 
het is een hufter ja, maar je hebt geen schade en bent niet gewond...ik zou het hier bij laten.

die wraakzucht door middel van aangeven schiet je verder ook niks mee op. :W

de volgende keer rij jij ergens en irriteerd hij zich aan jou.
aangezien de laatste keer hij een motor aan reed dit ook goed voor hem ging probeert die het weer.
helaas kom jij echter ten val en breekt iets en de motor is kaduuk en huftertje rijdt weer door.

laat zulke eikels maar eens merken dat asociaal gedrag zwaar bestrafd kan worden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan