Vrijdag 23 mei naar de Ring

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.369
173
Veghel
De verwachtingen zijn erg slecht voor morgen, zelfs www.wetter.de geeft 4-8 mm regen. Ik ga morgen dus niet naar de Ring ;( Daarom ga ik m'n baas lief aankijken (daar blijft het ook bij :P ) en vragen of ik vrijdag vrij kan krijgen. Done *D

full


Wie gaat er vrijdag 23 mei nog meer mee naar de Ring? De baan is van 14.15 tot 19.30 uur open. Vertrek rond 10 uur vanaf de Mac in Nederweert, om 11 uur vanaf Tienbaan.

[*]Fabian - bus
[*]HELLdesker (ovb)
[*]Joris - bus
[*]Jedi
[*]Wheelyfool
[*]Tuupke
 
Laatst bewerkt:
8-)

Geen stomme vragen stellen he :+

Ik blijf daar slapen, zaterdag en zondag is de baan ook open :)

Goed idee! heb ook wel zin om van vrijdag op zaterdag daar te blijven :)

Mocht m'n baas moeilijk doen (wat ik niet verwacht), dat wil ik evt vrijdag aan het einde van de middag richting Ring gaan.

Bijlage: weer.jpg
 
Ik denk dat je met een ZXR400 25kw niet echt mee kan komen op die baan ;( of rijd iedereen toch z'n eigen tempo?
En hoe laat vertrekken/verzamelen? heb namelijk nachtdienst tot vrijdagochtend 6 uur :(
 
Hmmm ik kijk ff hoe ik me voel....Als ik optijd wakker ben uit mijn nachtdienst kom ik ookwel ff op en neer....Tis maar 1uur en 20 min rijden voor mij.... ;)

Maar ik zie wel....

Ut weer is ook belangrijk.... :?
 
Done, vrije dag is geregeld *D

Omdat de baan pas om 14.15 uur open gaat, lijkt me het een beetje zinloos om om 9 uur bij de Mac in Nederweert te verzamelen. Vertrek rond 10 uur vanaf de Mac in Nederweert, om 11 uur vanaf Tienbaan.

[me]Joris heeft er zin in 8-) [/me]
 
Zou graag meerijden, maar dan ben ik bang dat m'n bandjes Italie niet overleven en ik op het canvas naar huis moet ;( Heb dus een plaatsje bij Fabian in de bus kunnen bemachtigen :}
 
Is het eigenlijk verstandig om mee te gaan als je net een maand je rijbewijs hebt en pas 2000 km gereden heb?! :? lijkt me niet? :? of kan het juist leerzaam zijn? :]

Maarja 6 uur klaar met werken en dan om 10 uur alweer fit ergens in een of ander gat verzamelen lijkt me ook geen strak plan :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan