Yamaha FZR 1000 Streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartjeGSi

Die hard MF'er
13 apr 2007
303
0
Losser
Wegens stoppen van mijn hobby, bied ik mijn Yamaha FZR 1000 Streetfighter aan met de volgende specificaties:

Bouwjaar 1988
Km. stand 43500
Nieuwe ketting en tandwielen
Banden zgan
Nieuwe accu
WP afgeveerd
Ducati kont
Dyna kitje stage III

Motor is technisch in super goede staat, starten en wegrijden. Km. teller is vervangen voor een digitale teller, orginele km. teller is aanwezig.Aan de voorkant heeft de motor kwa bedrading nog wel wat afwerking nodig, kwestie van netjes weg werken.Ik heb hier alleen geen zin meer in.Motor lekt verder geen olie en olieverbruik is minimaal.
Kortom, gewoon een super nette motor waar je nog een lange tijd zorgeloos van kunt genieten.

Prijs: 1500 euro 1400 euro 1300 euro

24042010489.jpg

24042010487.jpg

DSC06002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat ik er nog even aan toe wil voegen is, dat ik de motor weg doe vanwege gezondheidsredenen waardoor ik voorlopig geen motor meer mag en kan rijden. Ik heb er tot nu toe ook nog maar 4 keer op gereden dit jaar zo'n 200 km en dat vind ik gewoon zonde van de motor.
Daarom wil ik ook zodra de motor weg is een oldtimer auto kopen, zodat ik toch een mooie hobby heb waar ik van kan genieten ;) .
 
zakt hard hè hier,de advertentie,s!!
mooi machientje!!!
tenminste niet dat achtelijke commentaar overal op, zoals op het fzr forum!!!!!!
als ze dit maar niet lezen,kom ik vast in de ban!!!!!
oh ja,en een kickje
 
daarom zette ik het er ook bij!!
maar je weet wat ik bedoel!! hahha
en je staat weer boven met je motor
 
Laatst bewerkt:
hm dat is wel een eindje rijden van zuidlimburg,
heb je misschien een foto van je digitale teller, en wat noemt je minimaal olie verbruik?
 
Hierbij een paar foto's van de voorkant, die digitale teller is een fietscomputer die tot 280 km/h kan ;) . Orginele teller heb ik er ook nog bij, zie laatste foto.
En wat de olie betreft, ik hoef in een heel seizoen flink rijden 1x nog geen halve liter erbij in te doen.
Dus kwa olie verbruik is minimaal.

Foto0071.jpg

Foto0069.jpg

Foto0067.jpg

Foto0070.jpg

Foto0068.jpg
 
ik heb wel interesse, maar ik moet vervoer zien te regelen. en het is een pokke eind rijden.
dus ik bied 1200 euro.

als je hier mee akkoord gaat ligt het er dus aan of ik een busje en chauffeur kan regelen. mag pas na 22 augustus weer rijden maar het word toch een project.
 
Voor 1200 euro gaat de motor zowieso niet weg. Ik heb de motor toen de tijd bij Rotterdam opgehaald, was ook een pokke eind ;).
Stuur anders even een mailtje naar maartje.koops@gmail.com is wat makkelijker dan via het forum ;)
 
Nee, dit is toch echt een andere motor ;) . Ik heb deze gebouwd en die andere reed ik zolang op tot deze klaar was :) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan