Gestolen + terug KTM 525 EXC omgeving Amsterdam

Leon_G

Die hard MF'er
29 mei 2006
301
0
Badhoevedorp
De motor van een vriend van me is ontvreemd. Hij vroeg mij dit neer te zetten op MF, misschien heeft iemand de motor zien rijden in omgeving Amsterdam.
Het gaat om het volgende:

Merk: KTM Type: 525 exc 2003 supermotard / supermoto
Kleur: oranje
Kenteken: MH-HV-12
Bijzonderheden: circuitbanden, met witte letters paashuismotoren op de tank kappen, supermotard velgen

Gestolen bij de fietsenstalling van het amstelstation, 100 meter van de doner company vandaan
Op maandag 4 oktober 2010 om 17:30

Een getuige zag 2 marokkaanse jongens erop wegrijden zonder helm. Dat is alles wat we weten

Bedankt voor de hulp alvast!
full
 
Hey, volgens mij heb ik laatst een stukje opgereden met die gast, jonge jongen, zit op wheeliën (rijden op 1 wiel ging hem beter af dan op 2), ging ri. Badhoevedorp. Volgens mij zei hij dat hij eerst een NX oid had.
 
Hey, volgens mij heb ik laatst een stukje opgereden met die gast, jonge jongen, zit op wheeliën (rijden op 1 wiel ging hem beter af dan op 2), ging ri. Badhoevedorp. Volgens mij zei hij dat hij eerst een NX oid had.


Juist klopt, that's him!
 
Gelegenheid maakt de dief O-)

Als ze er zo maar op weg konden rijden was er dus nalatigheid van de eigenaar aanwezig.


Het is dat niemand jouw hok wil jatten, anders zou ik zeggen wacht maar tot de jouwe gestolen is. }) })
Sommige dieven krijgen sloten nu eenmaal sneller open, als de eigenaar met sleutel.
 
Gelegenheid maakt de dief O-)

Als ze er zo maar op weg konden rijden was er dus nalatigheid van de eigenaar aanwezig.

B| Lekker belangrijk zeg, al zit de sleutel er nog in

Wanneer dat ding niet van jou is moet je er met je poten afblijven, ik vind dat zo'n omgekeerde wereld :(

Daarnaast, waarop bazeer je je uitspraak, zoals gezegd krijgen ze alles sneller los dan de eigenaar.
 
Kan niemand die Marokkaantjes eens een crossteam geven... blijkbaar kunnen ze zo wegrijden op deze motoren :')
 
Bedankt allemaal voor het medeleven en de oplettende blik!


Doe hem maar de groeten + sterkte van moi (kwas op de NX toen) en ik houd ook m'n ogen open, you never know how a cow a hare catches.

Thanks, ik zal het doen *D
 
Goed rondkijken in het Westelijk Havengebied. Vraag motoragenten om er speciaal op te letten.
 
Houdt ook m'n ogen open in centrum en oost.

Als de motor niet genoeg opvalt dan toch in ieder geval het rijgedrag van de bestuurder zo te horen.

En inderdaad, mooi klote!
 
Gelegenheid maakt de dief O-)

Als ze er zo maar op weg konden rijden was er dus nalatigheid van de eigenaar aanwezig.
wat een bullshit is dit nouw weer, ze moeten gewoon met hun smerige poten van andermans spul afblijven.

Ben misschien ook eens van plan m'n drz weg te doen en er bv een 525 voor terug te kopen dus ik ga opletten mocht ik iets te koop zien wat ik niet vertrouw.
 
In dat geval is ie niet gestolen.....


:W
In dat geval(niet op slot)is ie ook gewoon gestolen. :W :W

Hij(Marokaantje) die enig goed (de KTM) dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort (de vriend van de TS)wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Bovenstaande gaat dus gewoon op, wat niet opgaat is onderstaande andere artikeltje

diefstal waarbij de schuldige(weer dat Marokaantje) zich de toegang tot de plaats van het misdrijf heeft verschaft of het weg te nemen goed(de KTM) onder zijn bereik heeft gebracht door middel van braak, verbreking of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum;
 
Laatst bewerkt:
In dat geval(niet op slot)is ie ook gewoon gestolen. :W :W

Hij(Marokaantje) die enig goed (de KTM) dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort (de vriend van de TS)wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Bovenstaande gaat dus gewoon op, wat niet opgaat is onderstaande andere artikeltje

diefstal waarbij de schuldige(weer dat Marokaantje) zich de toegang tot de plaats van het misdrijf heeft verschaft of het weg te nemen goed(de KTM) onder zijn bereik heeft gebracht door middel van braak, verbreking of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum;

Mijn reactie was ook als geintje bedoelt he ;)

Maar iedereen bedankt in ieder geval die meekijkt. Ik zal hem de tip van het westelijkhaven gebied ook ff geven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan