29, 30 en 31 juli Zandvoort MSH

De 31 erbij in groep snel, hoe snel of langzaam was de groep? Rij 1,50 op Zolder (1x geweest) en hoop toch op Zandvoort in de groep snel uit de voeten kunnen. Gaat dat lukken?
 
Yep was een top dagKwam er eentje op de aanhanger tegen van msh . Hopelijk niet van jou -O-
Nope :N zag wel een gsxr die bij het frame was afgescheurd dus geen voorkant meer -O-

Maar had niet verwacht dat het snelheids verschil zo groot was! Heb niet echt een vrij rondje kunnen rijden :(

Wel de laatste sessie achter een donker blauwe/zwarte R1 gereden en die had een lekker tempo :]
 
Laatst bewerkt:
Die r1 had ie een afgeplakt wit achter licht dan was ik het ;-)

Ey Danny :W

Was lekker daggie man, lekker kunnen knallen :)

Waren er wel een paar lekker gevaarlijk bezig in minder snel(op elkaar wachten en daardoor kei langzaam midden op de baan rijden of die gozer met die gele naked die vol met z'n stepjes elke bocht pakte :X )

Laatste sessie maar Snel gepakt, mucho better :Y
 
Laatst bewerkt:
deze combi samen met de No Budget Cup rijden als opvulling......doe ik iig nooit meer ongeacht welk circuit..
geen keuring,geen transponders,teveel crashes daardoor teveel vlaggen en olie sporen op de meest wazige plekken....en te grote snelheidsverschillen in zowel minder snel als snel...

verders wel weer nieuwe mensen leren kennen...en zeker vandaag was erg gezellig
 
deze combi samen met de No Budget Cup rijden als opvulling......doe ik iig nooit meer ongeacht welk circuit..
geen keuring,geen transponders,teveel crashes daardoor teveel vlaggen en olie sporen op de meest wazige plekken....en te grote snelheidsverschillen in zowel minder snel als snel...

verders wel weer nieuwe mensen leren kennen...en zeker vandaag was erg gezellig


Was zkr gezellig maatjes!!! Maar inderdaad gixxer nooit meer!!!

*O*
 
deze combi samen met de No Budget Cup rijden als opvulling......doe ik iig nooit meer ongeacht welk circuit..
geen keuring,geen transponders,teveel crashes daardoor teveel vlaggen en olie sporen op de meest wazige plekken....en te grote snelheidsverschillen in zowel minder snel als snel...

verders wel weer nieuwe mensen leren kennen...en zeker vandaag was erg gezellig

dat is msh eh :) zakjes vullen en de rest boeid niet.
 
O ja mist er iemand nog een Vholdr Contour? :+

30 Juli sessie 3 of 4 geloof ik minder snel, lag er 1 op de baan, al aardig stuk gereden, en waaide precies onder m'n voorwiel, rechte stuk voor bos in.

In elk geval...........hijs stuk :+
 
Ey Danny :W

Was lekker daggie man, lekker kunnen knallen :)

Waren er wel een paar lekker gevaarlijk bezig in minder snel(op elkaar wachten en daardoor kei langzaam midden op de baan rijden of die gozer met die gele naked die vol met z'n stepjes elke bocht pakte :X )

Laatste sessie maar Snel gepakt, mucho better :Y

Was een bijzonder dagje vandaag in minder snel, morgen de beelden nog eens terugkijken of het nou echt waar was wat ik allemaal zag :o

Wel twee dagen heerlijk gereden zelf.
 
Die r1 had ie een afgeplakt wit achter licht dan was ik het ;-)

DAAANNNNYYYY JONGUH


ach en voor de rest vond ik het wel meevallen. Je krijgt soweiso wat meer val partijen als 80% nieuw is op de baan en daarnaast vlaggen ze bij cpz wel voor alles. Ook al staat die motor hoog boven in de grindbak moest toch die rode vlag uit...
 
Laatst bewerkt:
staan er nog ergens wat filmpjes van groep snel Nr. 1-100 van de 29e. :)

wil me filmpjes nog bewerken, maar bij Win7 zit geen bewerkingspromma meer bij :( zoals vroeger bij XP, iemand nog een goed, gratis bewerkings programma voor filmpjes.
 
DAAANNNNYYYY JONGUH


ach en voor de rest vond ik het wel meevallen. Je krijgt soweiso wat meer val partijen als 80% nieuw is op de baan en daarnaast vlaggen ze bij cpz wel voor alles. Ook al staat die motor hoog boven in de grindbak moest toch die rode vlag uit...


Jonghheeee!!! Bam!! Weer 1 in de grindbak!! Ze moete noppe banden hebben
 
Die jongen met de R1 heten Daniel tenminste dat stond achterop zijn pak!

Maar ind de combi met NBC doe ik ook niet meer, al is er bij snel niks gebeurd 1x gele vlag gezien voor pion die omlag.
 
Ondanks de rode vlaggen, grint bak bezoeken, mensen met een onderkuip vol met water, was het gewoon een prima dag 31ste.
Leuke mensen, gezellig, lekker gereden!!

Iemand enig idee of er foto's gemaakt zijn, en door wie?
 
Die jongen met de R1 heten Daniel tenminste dat stond achterop zijn pak!

Maar ind de combi met NBC doe ik ook niet meer, al is er bij snel niks gebeurd 1x gele vlag gezien voor pion die omlag.


ook bij snel paar x eerder eraf wegens rode vlag en de 30e juli bij minder snel was het helemaal drama....
 
Ondanks de rode vlaggen, grint bak bezoeken, mensen met een onderkuip vol met water, was het gewoon een prima dag 31ste.
Leuke mensen, gezellig, lekker gereden!!

Iemand enig idee of er foto's gemaakt zijn, en door wie?

Persracing.com/be als het goed is.

Heb nog een filmpje geupload van de laatste sessie snel gister.

 
Was een leuk daggie gisteren *D goed mn nieuwe veer achter kunnen testen!

Persracing.com/be als het goed is.

Heb nog een filmpje geupload van de laatste sessie snel gister.


Leuk :) mezelf niet gespot helaas :P


Kon alleen geen vriendjes worden met de vodafone bocht, tips zijn welkom :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan