Gestolen Amsterdam Suzuki GSXR 600 K4 MS-DT-70

suzuky

MF veteraan
13 okt 2008
1.167
0
Beverwijk
Amsterdam rai

Tussen 13:00 en 14:30 is mijn motor gestolen.

MS DT 70

Gestolen van de Mensinge 2 1083 HA Amsterdam.
Recht onder mijn neus vandaan, elke 10 minuten staat er wel iemand te roken maar helaas nu net niet.

Kenmerken :

Het plaatje van de uitlaat waar het logo opstaat zit een klein beetje los in de hoek.
Rechterkuip heeft schade in zo groot als een 2 euro munt stuk, (precies in het midden bij de Z van suzuki)

m2.jpg

m1.jpg



Bel me als je iets weet : 000000000
 
Laatst bewerkt:
Zo lekker op klaarlichte dag :o
Hopen dat je em nog terug vind... Succes!
 
Het wordt steeds gekker,

Valt idd wel op dat de laatste tijd veel gixxer's gejat worden ja.

Succes verder
 
:( -O-

Is het bij je werk ofzo? Dus dat de motor regelmatig op vaste tijden daar staat?
 
Echt ongelovelijk, maar mag toch aannemen dat je zo'n mooie gixxer wel goed op slot zet...

goed op slot betekend tegenwoordig met 4 dikke hangsloten.

Elk slot kost ze max 1 minuut ofzo..

En als ie nergens aan vast staat wordt ie zo een bus in getild. Niemand die er naar omkijkt :N


Net als bij een fiets waarvan de sleutel is afgebroken in het slot. Iedereen gaat er toch wel vanuit dat het jouw fiets is.
 
goed op slot betekend tegenwoordig met 4 dikke hangsloten.

Elk slot kost ze max 1 minuut ofzo..

En als ie nergens aan vast staat wordt ie zo een bus in getild. Niemand die er naar omkijkt :N


Net als bij een fiets waarvan de sleutel is afgebroken in het slot. Iedereen gaat er toch wel vanuit dat het jouw fiets is.

Twee sloten zelf, een om de schijfrem en een kettingslot door het achterwiel en om de uitlaat zodat die niet op de grond ligt.

Ik baal er echt zo van, gister nog met heel mijn hart en ziel gepoetst.

@Scarrrr, idd bij mijn werk en ga altijd op de motor en die stond inderdaad altijd VOOR DE DEUR! (en dan nog jatten!)
 
Laatst bewerkt:
Twee sloten zelf, een om de schijfrem en een kettingslot door het achterwiel en om de uitlaat zodat die niet op de grond ligt.

Ik baal er echt zo van, gister nog met heel mijn hart en ziel gepoetst.

@Scarrrr, idd bij mijn werk en ga altijd op de motor en die stond inderdaad altijd VOOR DE DEUR! (en dan nog jatten!)


Wat k*t zeg -O- -O- -O- :(

Maar waarschijnlijk hebben ze de boel dan goed geobserveerd :/ Denk dat gelegenheidsdieven zich hier niet aan zouden wagen :N
 
Het gevoel dat ie nu ergens "koud" staat is echt verschrikkelijk rot.
Kan ook zo zijn die nu gestript wordt in een garagebox hier om de hoek... AL MIJN POETSWERK VOOR NIETS!
 
Laatst bewerkt:
Amsterdam rai

Tussen 13:00 en 14:30 is mijn motor gestolen.

MS DT 70

Gestolen van de Mensinge 2 1083 HA Amsterdam.
Recht onder mijn neus vandaan, elke 10 minuten staat er wel iemand te roken maar helaas nu net niet.

Kenmerken :

Het plaatje van de uitlaat waar het logo opstaat zit een klein beetje los in de hoek.
Rechterkuip heeft schade in zo groot als een 2 euro munt stuk, (precies in het midden bij de Z van suzuki)

[afbeelding]
[afbeelding]


Bel me als je iets weet : nul zes 43264127

Sterkte.
Ik werk bij de gemeente amsterdam zuid.
Ik zal meekijken zowel in de pijp als zuid zelf.
 
Het gevoel dat ie nu ergens "koud" staat is echt verschrikkelijk rot.
Kan ook zo zijn die nu gestript wordt in een garagebox hier om de hoek... AL MIJN POETSWERK VOOR NIETS!


Ik zou zeker direct vrij nemen en de buurt afstruinen...
 
Ik zou zeker direct vrij nemen en de buurt afstruinen...


Ik zou aangifte gaan doen en mijn verzekering bellen en een feestje vieren als de mijne gestolen werd. *O* *O* *O* *O* *O*


De mijne is 2007 op kenteken en staat 80+k op ;)

In jou geval zou ik alleen aangifte doen en de verzekering bellen, het feestje maar gewoon achterwegen laten -O- -O- -O- -O-
 
Ik zou aangifte gaan doen en mijn verzekering bellen en een feestje vieren als de mijne gestolen werd. *O* *O* *O* *O* *O*


De mijne is 2007 op kenteken en staat 80+k op ;)

In jou geval zou ik alleen aangifte doen en de verzekering bellen, het feestje maar gewoon achterwegen laten -O- -O- -O- -O-

Doe toch is normaal man, dit betreft een serieus topic...

Is al erg genoeg dat zijn bike gestolen is en ga jij er nog een geintje van maken... :( :( :(

Ga hier maar verder, je vriend is er ook weer... _O- _O- _O-

Olifant doodt jongen om motorfiets

T.s. excuses voor deze verdwaalde gek, komt uit lelystad en kan hij uiteraard ook niets aan doen... :W
 
Doe toch is normaal man, dit betreft een serieus topic...

Is al erg genoeg dat zijn bike gestolen is en ga jij er nog een geintje van maken... :( :( :(

Ga hier maar verder, je vriend is er ook weer... _O- _O- _O-

Olifant doodt jongen om motorfiets

T.s. excuses voor deze verdwaalde gek, komt uit lelystad en kan hij uiteraard ook niets aan doen... :W

Het is ook nooit goed he Ed, reageer ik een keer normaal en dan zeg jij dat ik niet normaal reageer.

Nee jouw reactie is leuk, vrij nemen en de buurt uitkammen |( |( |( |( |(

Denk je dat je hem zo terug krijgt als je hem vind :X :X :X :X :X

Gewoon aangifte doen en hopen dat hij goed verzekerd is, en flik lopen balen om dat je trots gestolen is. Meer zit er niet in.

p.s.

Dat andere topic had ik al gevonden, moet mij alleen nog even inlezen :+
 
goed op slot betekend tegenwoordig met 4 dikke hangsloten.

Elk slot kost ze max 1 minuut ofzo..
En als ie nergens aan vast staat wordt ie zo een bus in getild. Niemand die er naar omkijkt :N


Net als bij een fiets waarvan de sleutel is afgebroken in het slot. Iedereen gaat er toch wel vanuit dat het jouw fiets is.


Nee hóór, ze rijden met een geprepareerd busje over de motor heen, hijsen de motor
op met een in het busje gemonteerde takel. Niemand die wat ziet, binnen een halve minuut zijn ze weg.
 
Nee hóór, ze rijden met een geprepareerd busje over de motor heen, hijsen de motor
op met een in het busje gemonteerde takel. Niemand die wat ziet, binnen een halve minuut zijn ze weg.


En als de bike dan tegen een muur staat, neem aan dat TS de bike niet midden op de straat had staan in Amsterdam...

Dan nog, moet het toch een vreemd gezicht zijn... -O-
 
Doe toch is normaal man, dit betreft een serieus topic...

Is al erg genoeg dat zijn bike gestolen is en ga jij er nog een geintje van maken... :( :( :(

Ga hier maar verder, je vriend is er ook weer... _O- _O- _O-

Olifant doodt jongen om motorfiets

T.s. excuses voor deze verdwaalde gek, komt uit lelystad en kan hij uiteraard ook niets aan doen... :W

Lelystad tja daar heb je het al he ;)
Ik ga nu aangiften doen.
 
'GEJAT GSXR 600 K4' > 'Gestolen Amsterdam Suzuki GSXR 600 K4 MS-DT-70'
 
Je zou zeggen dat iemand uit die grote flat toch wel iets gezien moet hebben... :? (streetview is soms best makkelijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan