Grijze HD FXR gestolen in Rosmalen

doggy1966

Die hard MF'er
22 jun 2009
718
2
Een of andere teringlijer heeft het in zijn kop gehaald om een motor van een BACA lid te stelen.
Een motor die word gebruikt voor een zeer goed doel...
1153927291_5_OhS-.jpeg

Kenteken MK-62-NB

Ik word er al pissig om als iemand met zijn poten aan een ander zijn motor zit maar dit vind ik toch wel heel erg laag..
 
Snap dat je je er extra druk om maakt dat het juist een BACA motor is, maar ik zou het niet doen. De meeste motordieven zijn GEEN motorliefhebbers. Ze hebben dus ook geen flauw idee wat BACA is, en zullen zich er ook niet nu opeens in gaan verdiepen.

Het is gewoon sneu, ik hoop voor je dat hij weer gevonden wordt!
 
toch ironisch dat iemand tegen kindermishandeling is maar wel op een motor rondrijdt met een paintbrush op de tank waarin vrouwen wordt geobjectionaliseerd.
 
nee maar als je voor die organisatie rijdt en die kinderen zien die paintbrush, dan stel je toch een verkeerd voorbeeld?

:^

Helemaal mee eens.
Maar voorlopig zal dat niet meer gebeuren. :N

We houden de ogen open. Het moet niet zo'n moeilijke motor zijn om te herkennen...
 
toch ironisch dat iemand tegen kindermishandeling is maar wel op een motor rondrijdt met een paintbrush op de tank waarin vrouwen wordt geobjectionaliseerd.
Gewat? Zit jij op nieuwe woorden verzinnen ofzo?

Anyways, ik hoop dat die bike wordt teruggevonden. Mooi ding.
 
ik heb helaas niet meer gegevens, de motor is niet van mij maar van een baca lid...
en wat betreft de pinups...het is en blijft natuurlijk een motor van jezelf dus vind ik dit helemaal geen probleem...
pinups zijn trouwens helemaal met de hand geschilderd...
 
toch ironisch dat iemand tegen kindermishandeling is maar wel op een motor rondrijdt met een paintbrush op de tank waarin vrouwen wordt geobjectionaliseerd.

Cursus moeilijke woorden gevolg jongske??? Het gaat hier om een motor die gestolen is.
ga jij lopen pijpzeiken over een afbeelding op de tank!
 
VANMIDDAG GISTERMIDDAG/ZONDAG IS DE HARLEY DAVIDSON VAN ADJE GEJAT IN ROSMALEN . HET GAAT HIER OM EEN GRIJZE FXR MET BETTY BOOP GESPOTEN OP DE TANK , ALS IEMAND DE MOTOR ZIET RIJDEN OF STAAN MELD DIT EVEN!!!

Adje zegt: Grijs/groen metallic, licht aangepast aan mijn eigen smaak. o.a: 7" koplamp, custom luchtfilter, blauwe kentekenplaat, verchroomde voorvork en remklauw. En natuurlijk mijn 2 vriendinnen op de tank: 2 handgeschilderde roodharige pinups. De ene zat op een motorband en de andere hield een baco vast. Mocht je iets gezien hebben: adje1971 apiestaartje G mail.com of je lokale politiebureau.......


Dit kreeg ik gister via Hyves.....
 
Cursus moeilijke woorden gevolg jongske??? Het gaat hier om een motor die gestolen is.
ga jij lopen pijpzeiken over een afbeelding op de tank!
Zijn we toch gewend van Robin Hood! Die loopt altijd wel ergens op het forum te zeiken tegen alles en iedereen. Man heeft niks beter te doen :Z
 
Dus eigenlijk Gebettyboopilariseerd (3x woordwaarde)

On topic: K#t, hoop dat de bike snel gevonden word
BACA is belangrijk en daar horen mooie bikes bij
 
'BACA motor gestolen' > 'Grijze HD FXR gestolen in Rosmalen'
 
een fxr is wel zeer herkenbaar...maar ik ben toch bang dat de onderdelen her en der op n zelfbouwer komen...misschien is een oproep in de bigtwin een idee?

om baca en pinups te gaan vergelijken gaat iets ver maar om te roepen baca motor netzo...
wat te denken van elke harley/sportmotor/streetfighter/scooter zelfs die gejat word en ooit heeft meegedaan met een speelgoedrit voor zieke kids? gaat gewoon om het feit dat het kreng gejat is! en dat is kut dus ogen open vooral op de delen drvan..
je mag tegenwoordig wel verplicht zon GPS zoekding in de motor hebben wil je m'terugvinden..

dikke shit gewoon zo! succes met de zoektocht
 
Was dit bij de Bikershow in Autotron :?

Zal wel een gevalletje tillen in de bus zijn.. :X


blijft klote en triest.

succes
 
Weer een gejatte bike :( Sowieso was baca mij ook onbekend en een crimineel zal het toch sowieso aan ze reet roesten, al was dat ding van nelson mandela.
 
Terug
Bovenaan Onderaan