Suzuki gsxr1000k8 gestolen! omg. Bergen op Zoom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikor1

Die hard MF'er
6 nov 2009
383
1
hallo,

ik post deze even voor 'raf rider' aangezien hij op vakantie is.

zijn circuitmotor is gisteren/vanacht gestolen vanuit omgeving bergen op zoom. het gaat om deze motor:

gsxr 1000 k8 superfiets heeel veel extra's

mocht iemand iets bekends zien van deze motor neem dan graag contact met een van ons op!
 
Blijf met je gore rotpoten van onze gore rotmotoren af!! :X


Is er dan niets meer heilig? :(
 
Laatst bewerkt:
verdoemme..komt nu wel erg dichtbij.

In welke wijk stond ie?

good luck met terugvinden of afwikkeling ervan.
 
Laatst bewerkt:
kut man, ik weet hoe je je voelt, hebben mij fiets vorige week maandag gejat! voelt als of een familielid gekidnapt is!
 
zag dat ie te koop stond, geeft dit niet enige aanwijzing dat ie weggenomen is?
Of is MF de enige plaats waar de Gixx te koop stond?

succes.
 
ik wil niet vervelend doen maar.....

Uiteraard is hij rijklaar.

Geef me even een belletje. 0615012034

Dinsdag ochtend ga ik namelijk ff op vakantie voor 10dagen. Dus bezichtigen is het makkelijkst als dat Morgen (maandag nog gebeurt)


niet echt handig om in't openbaar te gaan aankondigen dat je 10 dagen weg bent.
 
Laatst bewerkt:
idd, maar voor zover ik weet was het huis gewoon bewoond waar de motor stond!
 
[afbeelding]

zout op man, zeker uit een topic waarin gemeld word dat er iemand zijn spullen zijn gejat
kom jij vrolijk spammen :N


:+ ziet hij toch niet... spamt gewoon door zolang hij niet geblokkeerd is...



maar on-topic.


Als je ziet hoeveel mensen op marktplaats een adreskaart aangevinkt laten...
lijkt wel een open uitnodiging voor ongespuis soms :+
 
Voor het eerst dat ik direct met Robin Hood eens ben. Het is verdomde onhandig te vermelden dat je op vakantie gaat in een sale topic.
 
HET HUIS WAS BEWOOND!!!
Dus? Je maakt het gewoon makkelijker voor inbrekers. Zou er gewoon een les uit leren en volgende keer dit soort dingen niet op een openbaar forum melden en alleen via de mail zodat je de groep van wetende kleiner houdt.
 
welke wijk was het? loop 's avonds nog wel us n rondje.
in ander topic was andere fiets teruggevonden omdat deze alleen 's avonds even buiten kwam.... u never know
 
En is die persoon nog komen kijken na je bericht in sale? Dat lijkt me dan gelijk verdachte nummer 1. En de tweede verdachte is voor de verzekeringsmaatschappij de eigenaar, op vakantie zijn is geen alibi maar kan worden opgevat als het zoeken naar een alibi. Je moest eens weten hoeveel motoren er worden verkocht voor de onderdelen en vervolgens als gestolen opgegeven. De waardedaling is anders immens bij een supersport....dit is puur iets om over na te denken, heeft geen betrekking op deze zaak...
 
En is die persoon nog komen kijken na je bericht in sale? Dat lijkt me dan gelijk verdachte nummer 1. En de tweede verdachte is voor de verzekeringsmaatschappij de eigenaar, op vakantie zijn is geen alibi maar kan worden opgevat als het zoeken naar een alibi. Je moest eens weten hoeveel motoren er worden verkocht voor de onderdelen en vervolgens als gestolen opgegeven. De waardedaling is anders immens bij een supersport....dit is puur iets om over na te denken, heeft geen betrekking op deze zaak...

Over het algemeen zijn circuitmotoren niet verzekerd, extra zuur dus als ze gestolen worden.
 
Over het algemeen zijn circuitmotoren niet verzekerd, extra zuur dus als ze gestolen worden.
Kan onder de inboedelverzekering vallen :Y

Maar t blijft rukker dan ruk dat iemand met waarschijnlijk een uitkering/ te lui om zelf voor t geld te werken, met zn gore jatten aan iemand anders zijn spullen komt.
Afhakken die jatten...
 
Laatst bewerkt:
Kan onder de inboedelverzekering vallen :Y

Maar t blijft rukker dan ruk dat iemand met waarschijnlijk een uitkering/ te lui om zelf voor t geld te werken, met zn gore jatten aan iemand anders zijn spullen komt.
Afhakken die jatten...

Kán ja, met de nadruk op kan. Bij mij was m'n crossmotor iig niet meeverzekerd, nee top die verzekeringen :') Hoop het voor de topicstarter iig wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan