ZX-12R and friends topic "Deel 7"

Status
Niet open voor verdere reacties.

gewse

Die hard MF'er
9 sep 2006
668
0
Rotterdam
Deel 7 van onze Kawasaki ZX-12R and Friends...

mf-topic7.jpg


Voorgaande delen
ZX12-R topic
ZX12-R topic''Deel 2''
ZX-12R topic "Deel 3"
ZX-12R topic "Deel 4"
ZX-12R topic "Deel 5"
ZX-12R topic "Deel 6"




Meer informatie ZX-12R http://www.zx12r.nl
Duitse ZX-12r forum ... http://www.zx-12r.de


Kawasaki
lawson 12
Chuky R.I.P.
Groen {ook hier}
Jc Ivo & Speedgirl
Gewse
Ron-zx12r
Stitch
Superdief
SteveZX-12R
Kriske
Worldbeater
AJmaniac
Zx12rico
ZZR1400
Coolman
Hishikawa
vampire
zx9soldier
Black Cold
Die zx9r gast
Gerspie
Hans626378
XXL_4_REAL
daGanz
bradpiet
the power of dreams 54321
gsxf
VIRII


& our Friends

Zagetta
Suraka
Suzinki
HorsePowerJunkie & Lara Croft




Lawson
Foto-BTAHEMWR.jpg

gewse
IMG_5519-small.JPG

RonZX12R
Foto-A88QNVW7-1.jpg

Superdief
full

SteveZX-12R
full

Chuky R.I.P.
full

Hans626378
Foto-6YL6DWLR.jpg

Worldbeater
DSC_0261_372.jpg

AJmaniac
full

Zx12rico
item.jpg

ZZR1400
full

Stitch
GroteFoto-GCJ3HF4N.jpg

Hishikawa
full

Vampire
full

Zx9soldier
9689380r.jpg

Gerspie
full

Zagetta overgestapt naar Suzuki
full

HorsePowerJunkie en Lara Croft overgestapt naar Suzuki
full

daGanz
full

bradpiet
full

the power of dreams 54321
full

VIRII
414842_399715653400632_728979067_o.jpg



Suzinki
Foto-IKH3NLDB.jpg

Suraka
zooandmore095.jpg




Als jullie nieuwe foto's hebben laat het dan even weten en voor de personen die erbij willen staan ..even doorgeven a.u.b. omdat sommige geen 12 meer hebben.
 
Laatst bewerkt:
lijstje even bijgewerkt,


- Suraka/Suzinki
- Hishikawa/Esther
- Chuky/Karin
- Lawson/Paris Hilton
- Zagetta/Diane
- Gewse/...........
- Dr.Kawa/Barbara
- Coolman/Ina



wie nog meer?
 
oooh maar ik heb ook spektakulair nieuws ik heb mijn beemer door niemand anders dan dan door motortpoort eens lekker laten verzorgen 40 000 km beurt dus de boxer kan weer 20 000 km boksen nieuwe bandjes voor ook ja ook achter bridgestone type huppeldepup bt 23 ze kwamen em halen ze maken hem poetsschoon in de was en weer brengen toppie toppie ik hoop snel weer wat zakelijke km ers te mogen boeken op deze toer gigant

full
 
en wat denk je ? ik kreeg er een luxe camera bij in luxe draagtas kun je onderweg gewoon opnames maken van de motorrit is iets nieuws en gratis hahaha leuk toch ?
kijk dat is nou moortjepoort op zijn best

full


leuk gadget tevens zit er een zaklamp in gebouwd grappig
 
hij heet "woef hap" of "hond" of "mormel" of "zwart wit beest"
of "laat maar" , want ik geloof niet dat hij überhaupt weet wat luisteren is .....
 
en omdat jullie mijn vrienden zijn doe ik voor de snellste rakker die het eerst wil een aanbieding dus wees alert opgelet

ik kreeg van mostertpoort gratis !!!! een vakantie bon ter waarde 100 euro
maar omdat ik toch nooit op vakantie ga omdat ik kleine zelfstandige ben doe ik deze bon voor de helft weg , dus wees er snel bij want voor 50 euro heb je een heel leuke vakantie pakker geboekt

dokter kawa ?
Kawamart ?
Hikkiekawa ?
Die Haarlemmers ?
wie ?

full


:9
 
Een echte volwaardige beemert op ons topic! De enige connectie is dat de 1200 cc........ :?

Mooie aanbieding, 100% Ego! Maar ik laat hem liggen voor een echt geïnteresseerde! Ik ga nl wel vaak op vakantie, maar weet nooit wanneer..... en stel je voor dat de bon verloopt......

Maar voorlopig kun je er weer ff tegenaan, met nieuwe schoenen onder de Beemert! Have fun, ondanks je zakelijke KM's!
 
Een echte volwaardige beemert op ons topic! De enige connectie is dat de 1200 cc........ :?

Mooie aanbieding, 100% Ego! Maar ik laat hem liggen voor een echt geïnteresseerde! Ik ga nl wel vaak op vakantie, maar weet nooit wanneer..... en stel je voor dat de bon verloopt......

Maar voorlopig kun je er weer ff tegenaan, met nieuwe schoenen onder de Beemert! Have fun, ondanks je zakelijke KM's!

fair van je dat je als niemand hem koopt issie van jou gewoon gratis en voor niks
zegt het niet verder hier okay anders wil iedereen ineens die felbegeerde vakantieprijspakker hou het gewoon tussen ons

zakelijke kmérs zijn juist fun nooit in de file altijd op tijd voor de afspraak en de beemer is snel , ongekend snel , ja veel sneller als de 12 want ik boek volgas 200+ op de navigatie gps ja met volle bepakking kijk dat bedoel ik met die snelheden laat je zelfs ... een hayabusa achter je in het kielzog nog nooit in al mijn zakelijke kmérs ben ik geboekt door een andere motor het moet de eerste keer nog worden ooh heus dat er af en toe een blaag op een racer denkt die trage beemer maar dan vergissen ze zich ik denk zelfs dat ik rossie kan boeken op het circuit van zantvoord aan zee.
 
en zomaar ineens een nieuwe pup zwart wit denken is mijn motto vandaar



[afbeelding]

:W


ja echt een puppie, hij is nog zo schattig en zo klein.

En wij laten die geweldige aanbieding van de Roompot ook links liggen omdat wij een vast
vakantie adres hebben in Frankrijk en ik denk niet dat hij die bon accepteert.



@aaniedereen

Nog even een update over mijn volgende motor............het is moeilijk er is zoveel keus. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan