Gestolen Delft: KTM 525 EXC 2005 ML-ZR-96

Nack

Die hard MF'er
20 jun 2004
841
0
Waarschijnlijk rond het weekend van 27 en 28 november, is uit de motorberging van een studentenflat uit Delft aan de Balthasar van der Polweg mijn cross motor gestolen. Abus kettingslot en motorbok zijn eveneens weg. Het gaat om een oranje KTM 525 EXC van modeljaar 2005. Kenteken ML-ZR-96. Framenummer VBKRCA4035M433762

Bijzonderheden:
Nieuw model koplamp (2008), LeoVince X3 demper, oranje Stealth achtertandwiel, kaal magnesium dynamo deksel (niet gelakt), geen kickstarter, SM Zeta stuurbeugels, kleine LED knippers achteraan en zwarte DID Dirtstar velgen.

Heb je deze toevallig gezien? Graag contact op: 06 132 864 10 of de politie uiteraard (beloning voor de gouden tip!)

Afbeeldingen:

gestolen-ktm-mlzr96-01.jpg


gestolen-ktm-mlzr96-02.jpg


gestolen-ktm-mlzr96-03.jpg


gestolen-ktm-mlzr96-04.jpg


gestolen-ktm-mlzr96-05.jpg
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen omgeving Delft: KTM 525 EXC 2005' > 'Gestolen Delft: KTM 525 EXC 2005 ML-ZR-96'
 
hoe had je hem verzekerd?

Helaas uitsluitend WA... :(
Maargoed je gaat er dan ook vanuit dat ie relatief veilig staat achter een deur waar je een sleutel voor nodig hebt, en je legt em aan de ketting... Mocht niet baten blijkbaar...
 
Laatst bewerkt:
Als ze die deur open hebben heeft de rest geen zin meer. Deurtje dicht en lekker lang en rustig en warm de motor losmaken en startklaar krijgen.

Wel kut zeg. Ik hoop dat hij terugkomt met zo weinig mogelijk schade!
 
heb het al vaker meegemaakt, wil je geen valse hoop geven.
maar reken maar niet op goed speurwerk van de politie.
 
@ VerteX
Thanks!! :) Schiedam reed in nog wel eens ;-)

@ Nick-89
Tsja alleen al de desinteresse bij de agent achter de aangifte balie... Het mag een wonder zijn als deze nog opduikt.
 
Laatst bewerkt:
hmm je zou haast denken dat misschien een (kennis van)flatgenoot er mee te maken heeft?

iets jatten uit een (arme)studentenflat lijk mij niet erg voor de hand liggend, en vooral op die locatie! :X
 
Niet dat je er wat aan hebt maar is ook een 'diefstal'verhaal.

Bij een collega hadden ze in de garage ingebroken. Daar stond een 1000cc supersport met nieuwe akra dempers.
Sochtens start de collega de motor en vind een raar geluidje uit zijn dempers klinken.
Kijkt om en ziet zijn orginele dempers zitten.
Hebben ze de akras er afgeschroeft en meegenomen en de orginelen die er lagen teruggeschroeft.

Wat een debielen...

Maar euh, een KTM 525 zonder kickastarter is ook vrij uniek!, dus dat is een goed kenmerk
 
Niet dat je er wat aan hebt maar is ook een 'diefstal'verhaal.

Bij een collega hadden ze in de garage ingebroken. Daar stond een 1000cc supersport met nieuwe akra dempers.
Sochtens start de collega de motor en vind een raar geluidje uit zijn dempers klinken.
Kijkt om en ziet zijn orginele dempers zitten.
Hebben ze de akras er afgeschroeft en meegenomen en de orginelen die er lagen teruggeschroeft.

Wat een debielen...

Maar euh, een KTM 525 zonder kickastarter is ook vrij uniek!, dus dat is een goed kenmerk
Dat meen je niet, wel service dat ze de originele dr nog even op hebben gezet :+
 
Dat meen je niet, wel service dat ze de originele dr nog even op hebben gezet :+

En daarom lijkt me dit ook een sterk verhaal, dieven zijn lui volk, die zijn al te lui om voor hun spullen te werken, dus daarom geloof ik niets van het verhaal. De eigenaar zal dit wel zelf hebben gedaan, misschien een slaapwandelaar :~), en liggen die akraatjes nu onder zijn bed.

Maar in elk geval jammer dat die knul zijn ktm kwijt is, is mij ook al eens gebeurd, dus ik weet hoe je je dan voelt, gelukkig kreeg ik nog wel wat terug van de verzekering.
 
Laatst bewerkt:
Afschieten dit soort volk..

Mooie motor overigens, zeer jammer.
Reken inderdaad niet op de politie want die hebben het te druk met flitsen en bonnenquata's halen, alhoewel deze inmiddels afgeschaft zouden moeten zijn?
 
Ik zal voor je waken hier in Delft. Mijn XT is een keer gejat in Delft en teruggevonden in R'dam omdat de dieven het verstandig vonden hem te starten in de kelder van een flat.
 
Ik ga zeker opletten hierzo, en ik hoop echt dat je motor opgespoord of gevonden gaat worden.
Dit is zo'n lage actie, maar ik weet niet of er iets te zien valt over het deurtje o.i.d. anders moet je het toch echt dicht bij huis zoeken... de dader dan
Want het is wel raar dat hij zo rigoureus uit je schuur gelukt word...
Al met al sterke!!
 
He Nick, lees het nu pas..... echt klote voor je man!! -O-

Stelletje #&)@!&!)#!# , hoop dat je hem links of rechtsom terug krijgt.
 
Volgens mij heb ik in Vlaardingen zo'n fiets zien staan, ik zal vanavond eens kijken of het 'm is.

Offtopic: best een grote toren die ze in je achtertuin aan het bouwen zijn...
 
Vandaag stond-ie er niet, maar ik kom er bijna elke dag langs. Als ik hem een keer zie staan, zal ik doorgeven of het die van jou is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan