Gestolen: GSXR 600 2005 Anniversary Edition MN-GR-46

Stefke6

Die hard MF'er
14 aug 2008
354
0
Leiden
Afgelopen zaterdagnacht is de door mij op dit forum aangeboden motor gestolen in Leiden. Hij stond aan de Burggravenlaan.


Foto-FZ3ALX8M.jpg


GroteFoto-XCUGUY7D.jpg


Mocht je iets gezien, gehoord of denk je iets gezien of gehoord te hebben, PM me dan!

De hoes lag bij de buren in de tuin. Stond op schijfremslot en alarm.

Alle hulp is welkom! Mocht je ook maar iets hebben, PM graag. Alvast bedankt!

Stevige beloning als hij door jou terugkomt!
 
Laatst bewerkt:
Stond al even te koop, sinds begin september. Maarja, dit is niet de manier om er vanaf te komen...
 
mmm, en je denkt niet dat iemand de straat herkent heeft, info via nummerplaat heeft opgezocht en daarna op bestelling jouw motor tijdelijk heeft geleend? :$
 
mmm, en je denkt niet dat iemand de straat herkent heeft, info via nummerplaat heeft opgezocht en daarna op bestelling jouw motor tijdelijk heeft geleend? :$

Lijkt me sterk....

Ding staat gewoon op straat geparkeerd.. dus dan is het ook voor gelegenheidsdieven een fluitje van een remschijfslot :X
 
Wat een dipshits... @ T.S. : Noem zoveel mogelijk kenmerken die deze motor uniek maken zoals uitlaat, krasjes op aparte plekjes. Als ik mij niet vergis hebben deze motors een productienummer op een vrij opvallende plek zitten (?). Maak het ze in ieder geval alles behalve makkelijk om hier nog geld aan te verdienen ! Sterkte
 
Lijkt me sterk....

Ding staat gewoon op straat geparkeerd.. dus dan is het ook voor gelegenheidsdieven een fluitje van een remschijfslot :X

Los daarvan stond het kenteken niet op MF, dus nee. Normaal staat hij binnen, dubbel zuur...
 
Er zijn 'mensen' die dat beroepshalve wel kunnen.

Kan het niet aantonen maar lees opvallend vaak dat nieuwe auto's/motoren die net zijn verzekerd worden gestolen, dat geeft toch te denken...
:^


Je kunt via het kenteken alleen informatie over de motor zelf ophalen.

Echt geen namen of adresgegevens. :N


Maar hopelijk vind je hem terug. -O-
:^
 
Laatst bewerkt:
Ik weet hoe het voelt nu ze mijn Honda africa Twin op 31 Januari gestolen hebben.
Sterkte man.
 
Laatst bewerkt:

Ik lees het ja, wat een kakzooi. Kom vaak in Nijmegen. Sinds al het nare nieuws dat ik daar hoor doe ik dat tegenwoordig altijd met 4 wielen. |( Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan