Terug: Gilera runner 180cc MX-TZ-21 Amersfoort

Spartakush

MF'er
30 jul 2010
72
0
In de nacht van 24 op 25 Februari is mijn Gilera Runner uit mijn schuur gestolen.
Het is 125cc Runner met een 180cc Malossi cilinder. Hij heeft grijze SP kappen met aan de rechterkant beschadiging. Gouden tip kan rekenen op een beloning. Het is trouwens in Amersfoort gebeurd.

full
 
Laatst bewerkt:
Sterkte er mee, zal me ogen open houden hier in Amsterdam al vermoed ik dat hij zeer snel te zien zal zijn bij Opsporing Verzocht maar dan na een overval.
 
Duh, natuurlijk is dat niet serieus, that's the whole point.
Maar misschien tovert een filmpje van rare jochies met een slecht liedje over hun 180cc een glimlach op het gezicht van TS na het kutgevoel van een gestolen fiets... :)
 
Duh, natuurlijk is dat niet serieus, that's the whole point.
Maar misschien tovert een filmpje van rare jochies met een slecht liedje over hun 180cc een glimlach op het gezicht van TS na het kutgevoel van een gestolen fiets... :)
:X het zou mij alleen maar agresiever maken maar oke :P
 
Kijk voor je mee in Amersfoort,van welke wijk is die gejat,woon zelf in Liendert/Rustenburg.


Gestolen uit Schothorst. Toevallig hoorde ik van vrienden dat ze gisteravond twee jongens van Noord-Afrikaanse afkomst op een Runner met nederlands kenteken zagen rijden in die omgeving dus jij kan nog wel eens van pas komen.
 
Duh, natuurlijk is dat niet serieus, that's the whole point.
Maar misschien tovert een filmpje van rare jochies met een slecht liedje over hun 180cc een glimlach op het gezicht van TS na het kutgevoel van een gestolen fiets... :)

Die glimlach komt wel als ik op hun graf dans. (maar het was een leuke poging)
 
Ik kom regelmatig in Amersfoort dus ik zal ook mijn ogen open houden.
Die beschadiging op de rechterkant, is die een beetje opvallend of hebben we het hier over een krasje?
Is klote man, en dan ook nog uit de schuur. :X
 
Ik kom regelmatig in Amersfoort dus ik zal ook mijn ogen open houden.
Die beschadiging op de rechterkant, is die een beetje opvallend of hebben we het hier over een krasje?
Is klote man, en dan ook nog uit de schuur. :X

Dankje voor je steun iedereen hier op het forum trouwens. Ja die beschadiging zal je niet snel over het hoofd zien er is best wel een hapje uit de kap.
 
Jammer genoeg zijn dit hele gewilde fietsen. Rap en lenig genoeg politie van je af te schudden in de binnenstad. Grote kans dat je brommer Oostblok gaat missen en na een "sucsessvolle" joyride weer terugkomt.

In welke staat is een andere vraag.
 
Gestolen uit Schothorst. Toevallig hoorde ik van vrienden dat ze gisteravond twee jongens van Noord-Afrikaanse afkomst op een Runner met nederlands kenteken zagen rijden in die omgeving dus jij kan nog wel eens van pas komen.


Zal mijn ogen open houden,loop ook met mijn honden regelmatig door de wijken heen,dus wie weet.
 
Kijk hier kan in op bouwen heel Amersfoort staat straks onder toezicht.
Ik ga zelf straks even op safari in Liendert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan